Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Aldi stawia na outdoor

  • Autor: portalspozywczy.pl /pr
  • Data: 18-05-2017, 08:44
Aldi stawia na outdoor
fot. materiały prasowe

W maju ruszyła kampania outdoorowa sklepów Aldi. Ta niemiecka marka po raz pierwszy postanowiła reklamować się w Polsce na nośnikach reklamy zewnętrznej.


Aldi  jest popularny szczególnie u naszych zachodnich sąsiadów. W Niemczech posiada ponad 2 400 dyskontów. W Polsce sieć ma ponad 100 sklepów. Od początku maja na nośnikach Cityboard Media trwa kampania promująca sklepy i markę.

Kampania realizowana jest na nośnikach cityboard (6x3 m) w Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Warszawie i na terenie aglomeracji śląskiej. Kampania potrwa do końca grudnia 2017. Za kreację odpowiada Agencja PromoAgency.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 346) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH