Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Aldi ujednolica system parkingowy w sklepach w całej Polsce

Aldi ujednolica system parkingowy w sklepach w całej Polsce. Od końca stycznia parkingi sieci obsługiwane będą tylko przez dwóch niezależnych operatorów i wszędzie obowiązywać będą te same zasady korzystania z miejsc postojowych. Wprowadzone zasady dotyczą jedynie płatnych parkingów sieci, które obecnie funkcjonują na terenie 38 sklepów w Polsce.

Aldi ujednolica system parkingowy w sklepach w całej Polsce
fot. materiały prasowe

Sieć Aldi wprowadzała system parkingowy do swoich sklepów na przełomie 2017 i 2018 roku, współpracując w tym zakresie z kilkoma różnymi firmami, z których każda miała własne zasady funkcjonowania parkingu.

- W trosce o jakość obsługi naszych klientów postanowiliśmy ujednolicić system tak, aby w każdym sklepie, niezależnie od dzielnicy, a nawet miasta obowiązywały te same zasady. Dzięki temu klienci łatwo przyzwyczają się do sposobu funkcjonowania parkingów i nie będą musieli za każdym razem szczegółowo analizować obowiązującego regulaminu  - mówi Agata Biernacka z Biura Prasowego Aldi. Zdecydowaliśmy się na współpracę z dwoma operatorami w zakresie obsługi parkingów - firmą APCOA na północy kraju, a także w rejonie Dolnego Śląska i województwa opolskiego oraz TD SYSTEM w rejonie Małopolski i Śląska- dodaje Agata Biernacka.

W każdym sklepie sieci objętym systemem parkingowym, pierwsza godzina postoju jest bezpłatna, konieczne jest jednak wcześniejsze pobranie biletu z parkometru oraz umieszczenie go za przednią szybą w widocznym z zewnątrz miejscu. Jak wskazują wewnętrzne analizy sieci, jest to optymalny czas potrzebny na zrobienie zakupów. Każda kolejna godzina podlega opłacie w wysokości 4 zł. W pierwszym okresie obowiązywania nowych zasad, w przypadku ich naruszenia, obie firmy obsługujące parkingi sieci będą jedynie wydawały upomnienia, bez naliczania dodatkowych opłat.

Ujednolicenie systemów parkingowych wsparte jest stałą kampanią informacyjną w postaci tablic instruujących o zasadach obowiązujących na parkingu, które znajdują się przy wjeździe, na słupach latarni oraz przy miejscach parkingowych. 

Dodatkowo, przy wejściu do sklepów umieszczony jest parkometr wraz z tablicą z regulaminem i cennikiem. Na drzwiach wejściowych sklepów znajdują się plakaty z informacją o konieczności pobrania biletu. Sieć zadbała także o komunikaty wewnątrz sklepów - przy kasach pojawią się ulotki informacyjne. 

Celem działania parkingów przysklepowych jest zapewnienie klientom miejsc parkingowych na czas robienia zakupów. Klienci sieci niejednokrotnie mierzyli się z sytuacją, w której miejsca parkingowe przeznaczone dla nich, zajmowane były przez osoby wykorzystujące parkingi sklepów do celów prywatnych, np. jako całodzienne miejsca postojowe. 

Aldi to niemiecka sieć dyskontów, która posiada 132 sklepy w Polsce, głównie na zachodzie oraz południu kraju. Firma zatrudnia w Polsce ponad 2 000 pracowników. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Aldi RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    parkingi RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.227.76.35
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.