Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

ALDI: W 2018 r. przebudujemy sklepy według nowego konceptu wizualnego

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 26-02-2018, 11:26
ALDI: W 2018 r. przebudujemy sklepy według nowego konceptu wizualnego
fot. materiały prasowe

ALDI, po 10 latach funkcjonowania w Polsce, liczy 124 sklepy, zlokalizowane głównie w zachodniej i południowej części kraju. Firma zapowiada w 2018 roku przebudowę wszystkich placówek według nowego konceptu wizualnego.

Sieć ALDI w Polsce rozwijała się systematycznie, utrzymując liczbę nowo powstających sklepów na podobnym poziomie - średnio od kilkunastu do 22 rocznie. Firma planuje dalszą ekspansję terytorialną, jednak aktualnym priorytetem jest wprowadzenie nowej koncepcji wizualnej we wszystkich istniejących sklepach do połowy lipca br. Obszarem, w którym znajduje się najwięcej ALDI jest południe Polski: województwo śląskie i dolnośląskie.

- Kierunek, w którym zmierzamy, to świeżość, lokalność i podtrzymywanie wartości, którym jesteśmy wierni od lat, czyli zorientowanie na produkt, jakość i cenę - mówi Oktawian Torchała, Dyrektor Generalny ALDI w Polsce.

25 lutego sieć sklepów ALDI rozpoczęła świętowanie 10-lecia obecności marki na polskim rynku. Właśnie w lutym 2008 roku powstały pierwsze sklepy ALDI w Polsce. Otwarto równocześnie aż osiem sklepów; w Bielsku-Białej, Brzegu, Głogowie, Jeleniej Górze, Poznaniu, Sulechowie, Tarnowskich Górach i Żorach. Dziś sieć liczy 124 sklepy, zlokalizowane głównie w zachodniej i południowej części kraju. Firma dynamicznie wkroczyła w 2018 rok, zapowiadając przebudowy wszystkich placówek według nowego konceptu wizualnego.

W trakcie tych 10 lat nastąpiło wiele zmian. Asortyment został niemal potrojony. Przez te lata systematycznie rozszerzano go i doskonalono dostosowując do oczekiwań polskiego konsumenta. W ofercie znalazły się zarówno popularne wśród klientów, ze względu na stosunek jakości do ceny, marki własne ALDI, jak i produkty markowe, znane na naszym rynku. Analiza trendów rynkowych i sygnałów płynących od klientów, zaowocowała wzbogaceniem oferty m.in. w dziale produktów ekologicznych i z zakresu zdrowej żywności, produktów dla dzieci czy kosmetyków. Obecnie liczba artykułów wchodzących w skład asortymentu stałego to niemal 2.000 produktów.

Dziś sieć ALDI w Polsce zatrudnia około 2.200 osób, zapowiadając dalszy wzrost zatrudnienia w związku z rozwojem sieci.

ALDI w Polsce jest częścią grupy przedsiębiorstw ALDI Nord. Globalna misja marki wyraża się w haśle „Wysoka jakość w dobrej cenie”. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. Sieć ALDI w Polsce liczy 124 sklepy. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
partner serwisu

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 014) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.