Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Aldi w 2018 roku: Optymalizacja asortymentu i wdrożenie nowego konceptu wizualnego

W 2018 roku priorytetem sieci Aldi w Polsce była realizacja jednego z największych projektów inwestycyjnych sieci w Polsce, czyli wdrożenie nowego konceptu wizualnego do wszystkich sklepów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Agnieszka Barańska, Kierownik Marketingu Aldi w Polsce.

Aldi w 2018 roku: Optymalizacja asortymentu i wdrożenie nowego konceptu wizualnego
fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 02-01-2019, 11:28

- W okresie od stycznia do lipca przebudowano niemal 70 sklepów sieci zgodnie z przyjętym harmonogramem. Otwarciom po przebudowach towarzyszyły liczne atrakcje dla klientów, w tym degustacje flagowych produktów, kąciki animacyjne dla dzieci czy atrakcyjne promocje - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Agnieszka Barańska, Kierownik Marketingu Aldi w Polsce.

- Z uwzględnieniem tempa przebudów równolegle otwierano nowe sklepy. W mijającym już roku firma świętowała osiem nowych otwarć. Były to kolejne sklepy sieci w Poznaniu, Chorzowie, Łodzi, Wrocławiu oraz Jaworznie, a także debiut marki w Radomsku, Cieszynie w Galerii Stela oraz Tomaszowie Mazowieckim. Oprawa jaka towarzyszyła nowym otwarciom to festiwale grillowe, atrakcje dla rodzin z dziećmi i dedykowane promocje. Na koniec roku 2018 sieć liczyła 132 sklepy - dodaje.

- Jednym z ważniejszych wydarzeń mijającego roku było świętowanie w lutym 2018 roku jubileuszu 10-lecia powstania pierwszych sklepów Aldi w Polsce. Z tej okazji przygotowano dedykowaną jubileuszową ofertę, w tym markową elektronikę użytkową np. Huawei w dyskontowych cenach - mówi przedstawicielka sieci.

Dodaje, że sieć handlowa uważnie śledzi trendy rynkowe i na bieżąco reaguje na zmieniające się otoczenie, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klienta oraz trendom rynkowym. - W kontekście rozwoju asortymentu z pewnością warto podkreślić nacisk na rozwój kategorii świeżych jak pieczywo czy owoce i warzywa, a także zrównoważone kształtowanie asortymentu w oparciu o kryteria środowiskowe i społeczne, czego przykładem jest debiut 6 produktów marki własnej opatrzonych znakiem Fairtrade. Reagowanie sieci na trendy wyraziło się także w rozwoju kategorii bio i produktów wegańskich. Sieć posiada około 2 000 indeksów w asortymencie stałym (SKU) - tłumaczy Agnieszka Barańska.

- Również w ofercie Non Food pojawiło się sporo nowości. Rozwijaliśmy ofertę odzieży z bawełny BIO, pierwszy raz wprowadziliśmy również odzież ciążową. W odpowiedzi na trendy oraz perspektywiczne nisze rynkowe, w naszym asortymencie akcyjnym klienci znaleźli modne gramofony i płyty winylowe, sprzęt dedykowany dla graczy, popularne Instaxy czy odkurzacz bezprzewodowy ze stacją dokującą. Podczas planowania oferty zabawek świątecznych firma po raz pierwszy nawiązała współpracę z serwisem zabawkowicz.pl, który wyselekcjonował i zarekomendował zabawki wspierające rozwój dzieci, polecane przez ekspertów - dodaje.

więcej informacji:

Agnieszka Barańska RSS ALERT    /    Aldi RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (4)

  • klient Aldi 2019-01-02 20:16:38
    Sklep nr 120 nie ma Aniko - nie wygląda jak najnowszy sklep Aldi na poznańskim Wilczaku. Zatem przebudowano wszystkie sklepy z wyjątkiem tego jednego "120"?
    • spostrzegawczy klient 2019-01-02 20:20:50
      Przepraszam, chodziło o sklep nr 020.
    • spostrzegawczy klient 2019-01-02 20:22:14
      Pomyliłem się, ten sklep ma nr 081. :)
  • potrafią tylko ......... 2019-01-08 23:18:04
    gdzie sklepy na północy??

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.234.114.202
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.