Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Aldi: W pierwszym półroczu 2019 roku pracowaliśmy nad ofertą produktową

W pierwszym półroczu w Aldi udoskonalaliśmy ofertę produktową wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów. Efektem tych działań były kolejne akcje tematyczne dla klientów sieci, jak tydzień amerykański, grecki czy włoski - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Agata Biernacka z Biura Prasowego Aldi.

Aldi: W pierwszym półroczu 2019 roku pracowaliśmy nad ofertą produktową
fot. shutterstock

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 22-07-2019, 12:14

- W pierwszym półroczu 2019 roku sieć handlowa Aldi Polska kontynuowała współpracę z Europejską Siecią Dziedzictwa Kulinarnego, aby przybliżać tradycyjne przysmaki z różnych regionów Polski. Tym razem klienci mogli zainspirować się i poznać smaki Kaszub i Pomorza - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Agata Biernacka z Biura Prasowego Aldi.

- Zainteresowaniem wśród klientów sieci cieszyła się również akcja „Sentymentalne smaki lat 90”, w ramach której znalazły się wyselekcjonowane produkty z lat 90, jak np. guma Turbo, oranżada Bolek i Lolek czy lody Cassate. W zakresie oferty Non-Food, gratką dla klientów była premiera rowera elektrycznego czy kolejna współpraca z serwisem zabawkowicz.pl, który zarekomendował i wybrał najlepsze zabawki z okazji Dnia Dziecka - dodaje.

- Kolejnym ważnym wydarzeniem dla sieci było wzmocnienie atrakcyjności weekendowej oferty Aldi i wprowadzenie cyklicznej akcji - Okazyjnych Piątko-Sobót. To specjalna oferta promocyjna obowiązująca w każdy piątek, sobotę i niedzielę handlową. Oprócz promocji, Okazyjnym Piątko-Sobotom towarzyszy komunikacja bazująca na pozytywnych skojarzeniach odliczania do weekendu - mówi przedstawicielka sieci handlowej.

- W ramach działań nastawionych na społeczność lokalną, w kwietniu doszło do wydarzenia we współpracy ze Stowarzyszeniem „Portiernia Sztuki”. Na dachu sklepu ALDI w Łodzi przy ulicy Puszkina 6 wystawiono spektakl teatralny „Widokowisko” w ramach jubileuszowej akcji „Dotknij Teatru”. Sieć ALDI została Partnerem Strategicznym Projektu, ze względu na chęć włączenia się w działania kulturalne, które wychodząc w przestrzeń miasta, przybliżają sztukę i pozwalają nawiązać dialog z jego mieszkańcami - dodaje.

- Pod kątem rozwoju sieci i planowania nowych lokalizacji, wszystkie nowe otwarcia zaplanowano w drugiej połowie roku. Aby zapewnić i przyspieszyć dalszy rozwój ekspansji, sieć otworzyła kolejne Biura Regionalne Nieruchomości w Krakowie, Lublinie i Gdańsku - podsumowuje Agata Biernacka.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Agata Biernacka RSS ALERT    /    Aldi RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.81.28.94
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.