Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Aldi wprowadzi nową markę własną w segmencie premium

  • dlahandlu.pl
  • Autor: Just-food, www.dlahandlu.pl
  • Data: 09-04-2013, 14:37

Aldi opracowało nową linię produktów marki własnej. Na razie marka typu premium zwana "Specially Selected" dostępna jest w sklepach sieci w Stanach Zjednoczonych. Sieć przyznaje, że zostanie wprowadzona również na rynku europejskim.

Pod logo "Specially Selected" sieć będzie sprzedawała m.in. makarony, mięsa i sery. Wiele z tych produktów będzie wprowadzanych w ramach specjalnego programu Aldi "Buy Programme".

W Polsce Aldi ma w swojej ofercie m.in. takie marki jak: Delicato, Biocura, Fish Finesse, Milsani, Portland czy Markus.

Jak już pisaliśmy, z danych udostępnionych przez firmę Nielsen wynika, że w 2012 r. polski rynek produktów spożywczych wzrósł o 6,7 proc., podczas gdy marki własne w tym segmencie zwiększyły sprzedaż o 20,1 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 346) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH