Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Aldi z niestandardową kampanią w social media

Dyskonty Aldi, które niedawno oficjalnie pojawiły się na Facebooku, ruszyły z social mediową kampanią – w jej ramach stworzono serię grafik z chwytliwymi i żartobliwymi hasłami, dopasowanymi do poszczególnych regionów Polski - podaje nowymarketing.pl.

Aldi z niestandardową kampanią w social media
facebook.com/aldipolska

Autor: nowymarketing.pl
Data: 02-09-2019, 12:23

„Codziennie świeże angielki”, „Nie rób siupy, polub Aldi” czy „Hejbnij się na lajka” to tylko niektóre hasła, które widnieją na grafikach zamieszczonych na facebookowym profilu marki Aldi. Kreacje są częścią launchowej kampanii brandu na Facebooku, za którą odpowiada agencja The Digitals we współpracy z Scholz&Friends Warszawa. 

Każda z poniższych grafik została przygotowana pod odpowiedni region – np. Dolny Śląsk, Wielkopolskę czy też Małopolskę.

Oprócz tego, na profilu marki Aldi na Facebooku pojawiły się także kreacje reklamujące poszczególne produkty dostępne w sieci, wraz z żartobliwymi hasłami.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Aldi RSS ALERT    /    social media RSS ALERT    /    Facebook RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.173.47.43
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.