Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Alibaba ma strategię na 2016 rok

  • dlahandlu.pl
  • Autor: Retail Detail/dlahandlu.pl
  • Data: 12-01-2016, 12:40

Chiński gigant internetowy Alibaba zaprezentował swoje plany na rok 2016. Firma skupi się na jakości obsługi klienta w miastach Chin i będzie rozwijać swoją działalność na obszarach wiejskich. Alibaba chce też zwiększyć wzrost poprzez różnorodność swojej oferty w internecie.

Prezes Daniel Zhang mówi, że firma chce utrwalić i rozszerzyć rynkowe wpływy w szczególności poprzez poprawę reputacji, optymalizacji doświadczenia użytkownika i zwiększenie udziału w rynku w miastach.

Czytaj więcej na dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (18 025) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH