Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

AliExpress wraz z PayU startują z kampanią wyprzedażową

AliExpress, globalna internetowa platforma sprzedaży detalicznej działająca w ramach Alibaba Group, rozpoczęła właśnie 9 edycję Wyprzedaży Rocznicowej, a jej partnerem został PayU. Z tej okazji, w ramach kampanii dla polskich użytkowników przygotowano zniżki do 50%, a dla klientów premium AliExpress dodatkowe rabaty. Podczas promocji można także skorzystać ze zniżki w wysokości 5 USD przy płatnościach za zakupy dokonywanych przez PayU. Akcja promocyjna potrwa od 28 do 31 marca br.

AliExpress wraz z PayU startują z kampanią wyprzedażową
Denys Prykhodov / Shutterstock.com

Wyprzedaż Rocznicowa to coroczna kampania, w ramach której społeczność AliExpress czerpie korzyści ze zniżek i ofert specjalnych, a polscy klienci zyskują dostęp do najnowszych trendów obowiązujących m.in. na rynku modowym i elektronicznym. Kluczowymi markami biorącymi udział w tegorocznej kampanii są: Robotrock (producent automatycznych odkurzaczy), Xiaomi (dostawca między innymi kamery samochodowej 70 Mai) oraz dostępne po raz pierwszy tureckie marki odzieżowe, takie jak Trendyol.

Promocja jest kontynuacją rozpoczętej w 2017 roku współpracy między obiema firmami. Aby z niej skorzystać wystarczy wprowadzić kod PAYU328 w aplikacji AliExpress podczas płatności za pomocą PayU. Dzięki temu każdy klient, który złożył zamówienie powyżej 35 USD otrzyma rabat w wysokości 5 USD. 

Jubileuszowa promocja poprzedzona została współpracą z Cracow Fashion Week, dzięki której użytkownicy platformy mogli zobaczyć po raz pierwszy na wybiegach w Polsce ubrania sprzedawane przez AliExpress. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

AliExpress RSS ALERT    /    PayU RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT    /    e-handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.255.49
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.