AliExpress wraz z PayU startują z kampanią wyprzedażową
AliExpress, globalna internetowa platforma sprzedaży detalicznej działająca w ramach Alibaba Group, rozpoczęła właśnie 9 edycję Wyprzedaży Rocznicowej, a jej partnerem został PayU. Z tej okazji, w ramach kampanii dla polskich użytkowników przygotowano zniżki do 50%, a dla klientów premium AliExpress dodatkowe rabaty. Podczas promocji można także skorzystać ze zniżki w wysokości 5 USD przy płatnościach za zakupy dokonywanych przez PayU. Akcja promocyjna potrwa od 28 do 31 marca br.

Wyprzedaż Rocznicowa to coroczna kampania, w ramach której społeczność AliExpress czerpie korzyści ze zniżek i ofert specjalnych, a polscy klienci zyskują dostęp do najnowszych trendów obowiązujących m.in. na rynku modowym i elektronicznym. Kluczowymi markami biorącymi udział w tegorocznej kampanii są: Robotrock (producent automatycznych odkurzaczy), Xiaomi (dostawca między innymi kamery samochodowej 70 Mai) oraz dostępne po raz pierwszy tureckie marki odzieżowe, takie jak Trendyol.
Promocja jest kontynuacją rozpoczętej w 2017 roku współpracy między obiema firmami. Aby z niej skorzystać wystarczy wprowadzić kod PAYU328 w aplikacji AliExpress podczas płatności za pomocą PayU. Dzięki temu każdy klient, który złożył zamówienie powyżej 35 USD otrzyma rabat w wysokości 5 USD.
Jubileuszowa promocja poprzedzona została współpracą z Cracow Fashion Week, dzięki której użytkownicy platformy mogli zobaczyć po raz pierwszy na wybiegach w Polsce ubrania sprzedawane przez AliExpress.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.