Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Aligatorowi nie po drodze z Czerwoną Torebką. Sieć udoskonala koncept

  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 22-05-2012, 14:05

Sieć sklepów convenience Aligator, należąca do Eko Holdingu, liczy obecnie 33 placówki, z czego 11 zostało otwartych w I kwartale 2012 roku. Wbrew wcześniejszym zapowiedziom nie będą one otwierane w pasażach Czerwona Torebka, bo okazało się, że lokalizacje te nie spełniają warunków dla sieci convenience.

Jesienią 2011 roku zapowiadano, że w Czerwonych Torebkach powstanie 10 sklepów Aligator. Okazało się, że pasaże powstawały przy większych sklepach spożywczych, np. Biedronkach, bo początkowo w koncepcji nie planowano umieszczenia sklepów spożywczych w samym pasażu. Dlatego po dogłębnej analizie Aligator nie wszedł do pawilonów Czerwonej Torebki. W kwietniu tego rok Czerwona Torebka ogłosiła, że do pasaży wprowadzi własny koncept sklepu convenience - Małpka Express.

Jak mówi wiceprezes Eko Holdingu Robert Orlicz Aligatory to typowe lokalizacje "po drodze", a nie dojazdowe, dlatego szukamy dla nich lokali np. przy przystankach, czy w ciągach pieszych. Tam się sprawdzają.

Jednocześnie firma zapowiada, że nadal testuje dokładny zestaw usług i asortyment, który będzie oferował sklep, tak by pod koniec roku mieć już w pełni wypracowaną koncepcję Aligatora i ruszyć z jego rozwojem. Obecnie Eko Holding wprowadza do tych sklepów świeże kanapki i hot-dogi. Firma planuje też wdrożenie karty lojalnościowej dla tej sieci sklepów. Testy programu lojalnościowego będą prowadzone przez czerwiec-lipiec.

- Chcemy rozwijać tę sieć, bo dochodzenie do rentowności sklepów z logo Aligator to zaledwie 6 miesięcy. Jest to bardzo krótki okres - przyznaje prezes Krzysztof Gradecki.

Do końca 2012 roku powstanie 12-16 nowych placówek Aligator z rozbudowaną półką alkoholową o powierzchni 80-120 mkw.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (11)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • michas 25-02-2014, 01:37:
michas

kolory to ja zawsze na gebie mialem, szczegolnie jak sie natyram 15 godzin na dobe za glowdowo pensje
  • klientka 18-02-2014, 10:27:
Sklep przy Kleczkowskiej odzyskał kolory dzięki Panu Michałowi. Uśmiechnięty, pozytywnie nastawiony, po prostu bomba, większość sąsiadów zagląda tam tylko ze względu na Niego. Czasem warto zapłacić drożej, takiej obsługi nie ma nigdzie indziej. Pan michał wizytówką Aligatora.
  • pinna renia 20-04-2013, 19:22:
piwosz renata

polecam serdecznie piwo po terminie waznosci , niezapomniane wrazenia smakowe

Zobacz wszystkie komentarze (11)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 946) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.