Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Allegro: Polacy planują wydać na promocyjne zakupy w Black Week średnio ok. 300 zł

Już po raz drugi Black Friday i Cyber Monday zamieniają się na Allegro w Black Week: tygodniowy festiwal zakupowy. Łącznie od 25 listopada do 2 grudnia na Allegro pojawi się ponad 25 milionów przedmiotów w specjalnych cenach. Nowe oferty będą się pojawiały na Allegro co godzinę.

Allegro: Polacy planują wydać na promocyjne zakupy w Black Week średnio ok. 300 zł
fot. shutterstock

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 22-11-2019, 15:07

Z zainteresowania klientów Black Week’iem zamierzają w tym roku skorzystać tysiące firm działających na Allegro, które przygotowały specjalne oferty. W czasie Black Week od 29 listopada do 2 grudnia klienci będą mogli skorzystać z ponad 300 000 promocyjnych ofert w niemal wszystkich kategoriach. Łącznie firmy sprzedające na Allegro przygotowały dla klientów niemal 25 milionów sztuk produktów ze zniżkami sięgającymi nawet 70%.

Wszystkie produkty dostępne w akcjach na Black Friday, Black Week i Cyber Monday będą łatwo dostępne dzięki czarnym oznaczeniom „BLACK WEEK” a także na przygotowanej stronie, gdzie będzie można sprawdzić dostępność ofert w promocji a także na liczniku śledzić czas do pojawienia się kolejnych. Promocyjne oferty w czasie Black Week na Allegro pojawiać się będą co godzinę.

W tym roku Allegro dodatkowo przygotowało specjalne sekcje tematyczne z ofertami m.in. dla graczy, dla sportowców, moto i dedykowaną sekcję z inspiracjami prezentowymi. 

- Końcówka roku to tradycyjnie najgorętszy czas w handlu. Także w Internecie, festiwale zakupowe wokół Black Week, Black Friday, Cyber Monday czy naszego Allegro Smart. Week cieszą się z roku na rok coraz większym zainteresowaniem klientów. Jeśli chodzi o liczbę transakcji Polski e-handel jest jednym z najszybciej rozwijających się w Europie. Polacy masowo przenoszą swoje zakupy do sieci i nic w tym dziwnego. Na Allegro mogą wybierać z ponad 130 milionów ofert - mówi Francois Nuyts, prezes Allegro.

- Zwłaszcza w okresie przedświątecznym chętnie korzystamy z e-zakupów. Unikamy tłoku i pośpiechu, możemy skorzystać z promocji takich jak Black Week, a dodatkowo także z darmowej dostawy w ramach Allegro Smart!. Z naszego badania „Black Week” wynika, że w tym roku Polacy planują wydać na promocyjne zakupy w Black Week średnio prawie 300 zł, a na prezenty świąteczne prawie 500 złotych - dodaje Nuyts.

Z badania „Black Week 2019”* przeprowadzonego na zlecenie Allegro wynika, że w tym roku z promocji planuje skorzystać co trzeci Polak. Wśród nich będzie 30% klientów, którzy po raz pierwszy będą robić zakupy w czasie promocji z okazji Black Friday i Cyber Monday. Co druga osoba chce wykorzystać promocję do zakupu świątecznych prezentów. Spośród badanych, którzy oddają się szaleństwu zakupów w Black Friday, Black Week bądź Cyber Monday aż 63% badanych deklaruje, że zrobi to na Allegro. Średnio Polacy planują wydać podczas Black Week 295 zł, przy czym 68% deklaruje, że będzie to wyższy lub znacznie wyższy budżet niż w 2018 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Black Week RSS ALERT    /    Allegro RSS ALERT    /    zakupy RSS ALERT    /    konsumenci RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • wakulski 2019-11-25 15:46:19
    Tego dnia i z okazji świąt znacznie więcej sprzedaje niż zawsze, dzięki narzędziu od bazo.io wiem, którymi właśnie produktami jest największe zainteresowanie.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.237.51.159
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.