Allegro: Polacy planują wydać na promocyjne zakupy w Black Week średnio ok. 300 zł
Już po raz drugi Black Friday i Cyber Monday zamieniają się na Allegro w Black Week: tygodniowy festiwal zakupowy. Łącznie od 25 listopada do 2 grudnia na Allegro pojawi się ponad 25 milionów przedmiotów w specjalnych cenach. Nowe oferty będą się pojawiały na Allegro co godzinę.

Z zainteresowania klientów Black Week’iem zamierzają w tym roku skorzystać tysiące firm działających na Allegro, które przygotowały specjalne oferty. W czasie Black Week od 29 listopada do 2 grudnia klienci będą mogli skorzystać z ponad 300 000 promocyjnych ofert w niemal wszystkich kategoriach. Łącznie firmy sprzedające na Allegro przygotowały dla klientów niemal 25 milionów sztuk produktów ze zniżkami sięgającymi nawet 70%.
Wszystkie produkty dostępne w akcjach na Black Friday, Black Week i Cyber Monday będą łatwo dostępne dzięki czarnym oznaczeniom „BLACK WEEK” a także na przygotowanej stronie, gdzie będzie można sprawdzić dostępność ofert w promocji a także na liczniku śledzić czas do pojawienia się kolejnych. Promocyjne oferty w czasie Black Week na Allegro pojawiać się będą co godzinę.
W tym roku Allegro dodatkowo przygotowało specjalne sekcje tematyczne z ofertami m.in. dla graczy, dla sportowców, moto i dedykowaną sekcję z inspiracjami prezentowymi.
- Końcówka roku to tradycyjnie najgorętszy czas w handlu. Także w Internecie, festiwale zakupowe wokół Black Week, Black Friday, Cyber Monday czy naszego Allegro Smart. Week cieszą się z roku na rok coraz większym zainteresowaniem klientów. Jeśli chodzi o liczbę transakcji Polski e-handel jest jednym z najszybciej rozwijających się w Europie. Polacy masowo przenoszą swoje zakupy do sieci i nic w tym dziwnego. Na Allegro mogą wybierać z ponad 130 milionów ofert - mówi Francois Nuyts, prezes Allegro.
- Zwłaszcza w okresie przedświątecznym chętnie korzystamy z e-zakupów. Unikamy tłoku i pośpiechu, możemy skorzystać z promocji takich jak Black Week, a dodatkowo także z darmowej dostawy w ramach Allegro Smart!. Z naszego badania „Black Week” wynika, że w tym roku Polacy planują wydać na promocyjne zakupy w Black Week średnio prawie 300 zł, a na prezenty świąteczne prawie 500 złotych - dodaje Nuyts.
Z badania „Black Week 2019”* przeprowadzonego na zlecenie Allegro wynika, że w tym roku z promocji planuje skorzystać co trzeci Polak. Wśród nich będzie 30% klientów, którzy po raz pierwszy będą robić zakupy w czasie promocji z okazji Black Friday i Cyber Monday. Co druga osoba chce wykorzystać promocję do zakupu świątecznych prezentów. Spośród badanych, którzy oddają się szaleństwu zakupów w Black Friday, Black Week bądź Cyber Monday aż 63% badanych deklaruje, że zrobi to na Allegro. Średnio Polacy planują wydać podczas Black Week 295 zł, przy czym 68% deklaruje, że będzie to wyższy lub znacznie wyższy budżet niż w 2018 roku.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.