Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Alma Market: 68 mln zł straty, roszczenia sądowe na 22 mln zł i 100 mln zł długu

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 30-11-2017, 10:40
Alma Market: 68 mln zł straty, roszczenia sądowe na 22 mln zł i 100 mln zł długu
fot. Alma Market

Spółka Alma Market w upadłości osiągnęła po trzech kwartałach 2017 roku 49,1 mln zł skonsolidowanych przychodów. Strata na poziomie operacyjnym wyniosła w tym czasie 53,7 mln zł, a strata netto 68,2 mln zł. Jak podała spółka w raporcie kwartalnym, wobec Alma Market toczy się przed sądami, w sprawach gospodarczych i pracowniczych, około 393 postępowań, których suma wartości kwot głównych przedmiotu sporu na koniec września wynosiła 21,9 mln zł - informuje dlahandlu.pl.

Po trzech kwartałach 2016 roku Alma Market osiągnęła 956,1 mln zł przychodów, 82,9 mln zł straty operacyjnej oraz 106,6 mln zł straty netto.

W samym trzecim kwartale 2017 roku wykazała 13,3 mln zł przychodów, 12,8 mln zł straty operacyjnej oraz 17,8 mln zł straty na poziomie netto.

- Wobec Alma Market S.A. zgodnie z prowadzoną ewidencją w sprawach gospodarczych i pracowniczych toczy się przed sądami około 393 postępowań, których suma wartości kwot głównych przedmiotu sporu na 30.09.2017 r. wynosi 21.938,3 tys. zł (co stanowi więcej niż 10 proc.) kapitałów własnych spółki) – czytamy w raporcie.

Wartości przedmiotów dwóch spraw dotyczących zapłaty największych kwot stanowią sumę 2,4 mln PLN (1 mln PLN i 1,4 mln PLN), łączna suma wartości przedmiotu sporu dla kolejnych 66 postępowań stanowi sumę 14,5 mln PLN i mieści się w granicach od 100 tys. PLN do 962 tys. PLN, łączna suma wartości przedmiotu sporu dla kolejnych 112 postępowań stanowi sumę 4,3 mln PLN i mieści się w granicach od 10 tys. PLN do 90 tys. PLN. Wartość pozostałych postępowań nie przekracza 10 tys. PLN.

Obecnie nie toczą się żadne mające znaczenie postępowania sądowe przeciwko spółkom zależnym Alma Market S.A.

Spółka informuje, że główny cel, jaki postawił sobie zarząd spółki zależnej Almy, Krakowski Kredens Tradycja Galicyjska SA na 2017 rok to pozyskanie nowych klientów w segmencie handlu hurtowego oraz systematyczna poprawa rentowności placówek detalicznych przy jednoczesnym założeniu nieprzedłużania umów w obiektach, które generują straty. Obecnie spółka ta posiada 44 sklepy. 

Czytaj więcej na dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 538) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.