Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Alma Market chce otworzyć w br. 4-5 delikatesów Alma i ok. 10 sklepów Krakowski Kredens

  • Autor: PAP
  • Data: 07-02-2011, 21:45
Alma Market chce otworzyć w br. 4-5 delikatesów Alma i ok. 10 sklepów Krakowski Kredens

Grupa Alma Market planuje na 2011 r. otwarcie 4-5 sklepów delikatesowych Alma, około 10 sklepów Krakowski Kredens i dwóch sklepów sieci Paradise Group. Nakłady inwestycyjne dla delikatesów wyniosą 18-22 mln zł - powiedział Jerzy Mazgaj, prezes Alma Market.

W ubiegłym roku grupa wyhamowała proces dynamicznego rozwoju sieci sklepów i otworzyła jedne Delikatesy Alma.

"W Almie w poprawie rentowności pomogło nam wstrzymanie rozwoju. Otwarte obiekty ustabilizowały swoją pozycję na rynku zgodnie z naszymi oczekiwaniami, co pozwoliło poprawić wyniki. Nie zmieniliśmy natomiast asortymentu, nie zmniejszyliśmy oferty, co zrobiły Bomi i Piotr i Paweł. Jeśli chodzi o produkty ogólnodostępne, to nasze ceny mocno zeszły w dół i od pół roku wygrywamy z supermarketami albo jesteśmy w czołówce pod względem cen, a wśród delikatesów jesteśmy absolutnie najtańsi" - powiedział prezes Almy.

W tym roku spółka zamierza otworzyć 4-5 nowych sklepów delikatesowych.

"W tym roku otwieramy minimum cztery sklepy, na pewno dwa w Warszawie, z czego jedna własna lokalizacja, jeden w Krakowie i jeden w Szczecinie. Myślę, że otworzymy pięć sklepów" - powiedział Mazgaj.

Spółka będzie otwierać także nowe placówki Krakowskiego Kredensu. W tym roku zamierza uruchomić około 10 nowych obiektów.

"Otworzymy w tym roku około 10 sklepów, podobną liczbę nowych sklepów chcemy otwierać corocznie. To punkty o powierzchni ok. 60 mkw, w prestiżowych galeriach, w dobrych miejscach na ulicach miast, na lotniskach. Jest duże zapotrzebowanie na produkty Krakowskiego Kredensu, koncept bardzo się przyjął" - powiedział Mazgaj.

Rozwijana będzie także sieć sklepów z luksusową odzieżą w ramach Paradise Group.

"Mamy ciekawy koncept TCS (Three Crosses Square), pierwszy sklep otworzyliśmy testowo w Krakowie ponad rok temu i chcemy ten koncept rozwijać w innych miastach. Wszystkie marki, np. Burberry, Armani, Kenzo itd. są w jednym multishopie" - powiedział prezes.

"W tym roku zamierzamy otworzyć takie sklepy w Łodzi i Wrocławiu" - dodał.

Alma stawia także na rozwój delikatesów internetowych.

"Delikatesy internetowe w 2010 roku miały ponad 30 mln zł obrotu, co oznacza pozycję lidera rynkowego. Na ten rok założyliśmy ponad 50 mln zł. Obecnie nasze e-delikatesy Alma24.pl mają największy zasięg w Polsce, są dostępne w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Lublinie, Łodzi, Nowym Targu, Bydgoszczy, Częstochowie i Trójmieście" - powiedział prezes.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Kazik 07-02-2011, 22:15:
Przy takiej ilości otwarć Alma już za 160 lat będzie miało tyle sklepów co np. Biedronka w roku 2010.
Ale pewnie to nie o ilość sklepów chodzi....

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 478) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH