Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Alma Market oczekuje w 2012 ok. 20 proc. wzrostu przychodów

  • Autor: PAP
  • Data: 16-02-2012, 16:07

Alma Market ma za sobą udany rok, "zdecydowanie" wyszła na plus na poziomie jednostkowym i skonsolidowanym. W tym roku przychody mogą wzrosnąć o około 20 proc. rdr.- powiedział Jerzy Mazgaj, prezes Alma Market.

"Będziemy chcieli mieć w tym roku dwucyfrową dynamikę wzrostu przychodów, około 20 proc. W tej chwili wzrost przychodów LFL jest na poziomie blisko 6 proc." - powiedział Mazgaj.

Prezes poinformował, że zadowolony jest z wyników osiągniętych przez spółkę w ubiegłym roku.

"Ubiegły rok był dobry, znacznie lepszy niż poprzedni. Na poziomie jednostki będziemy mieć bardzo dobry wynik. Te markety, które nie przynosiły nam zysków, dochodzą do rentowności. W tym roku większość z nich powinna przekroczyć próg rentowności" - powiedział prezes.

"W 2011 roku zdecydowanie wyszliśmy na plus na poziomie jednostkowym i skonsolidowanym, a przychody w sieci Alma wzrosły ok. 8 proc. rdr" - dodał.

Poinformował, że lepszy rok do roku był także sam czwarty kwartał, pomimo dodatkowych kosztów związanych z rozwojem sieci.

Po trzech kwartałach 2011 roku Alma Market miała 1,02 mld zł przychodów, 6,87 mln zł zysku operacyjnego i prawie 2,6 mln zł straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej. Na poziomie jednostkowym spółka miała 2,7 mln zł straty netto, 0,6 mln zł zysku operacyjnego przy przychodach na poziomie 589,5 mln zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • ten gosc ubliża mojej inteligencji. 03-04-2012, 22:35:
Przy 1 mld obrotu i takich cenach z choinki, jakie ma Alma to zysk na poziomie 6 mln, to jest "po prostu smiech". Warto pamietać, że 60 mln straty w jednym roku, to dla tego "managera", Jaerzego Mazgaja chleb niemal powszedni, zas sprzedawanie luksusowej odzieży i przynoszenie na tym strat (Paradise Group) to jest "jakis mega smiech". Czas przejsc na emeryture, Zus jakas kase moze wyplaci.
  • observer 16-02-2012, 16:18:
Portal Spożywczy mnie jako konsumenta zainteresował.
Zawodowo to nie moja branża no może z wyjątkiem handlu i marketingu. Z całym szacunkiem dla ALMY. 20% wzrostu !
Oczywiście to możliwe ale tak wszyscy prezesi na początku roku zwłaszcza tak zapowiadają . Pod koniec roku czytam że wszystko by grało gdyby nie : kryzys światowy , ten podły kurs złotego , susza w Afryce , najpierw brak zimy a potem zima że hoho . Koledzy kasa do zgarnięcia z rynku jest jedna . To jest to co zarabiamy. Nie zarabiamy 20% co roku więcej. A tu wszyscy idą w zaparte.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 294) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.