Alma Market przeznaczy do 20 mln zł na rozwój w 2012 r.

Alma Market planuje w 2012 roku otwarcie czterech nowych obiektów handlowych zlokalizowanych w Gdyni, Krakowie, Warszawie i na terenie aglomeracji warszawskiej. Nakłady inwestycyjne związane z otwarciem tych obiektów nie przekroczą 15 mln zł - poinformowała spółka w komentarzu do wyników.
Poza inwestycjami związanymi z rozwojem sieci handlowej Alma Market planuje również inwestycje odtworzeniowe i modernizacyjne, których wartość nie powinna przekroczyć 2 mln zł.
- Z uwagi na ciągle istniejący potencjał rozwoju sprzedaży poprzez kanał sprzedaży internetowej oraz stosunkowo niewielkie nakłady inwestycyjne, jakich wymaga rozwój sieci e-delikatesów prowadzony w oparciu o istniejącą bazę obiektów handlowych, Alma Market zakłada dalszy rozwój tego kanału dystrybucji i sukcesywny przyrost wolumenu obrotów w tym kanale dystrybucji (o około 50 proc.) - napisano w komentarzu do wyników.
Spółka zależna Almy Market, Krakowski Kredens Tradycja Galicyjska, przeznaczy ok. 2-3 mln zł na uruchomienie około 6-10 obiektów handlowych. Środki finansowe na pokrycie nakładów inwestycyjnych związanych z uruchomieniem tych lokalizacji pochodzić będą z wypracowanych przez spółkę nadwyżek finansowych oraz z kredytów bankowych, a proporcje tych udziałów zależne będą od ilości przyjętych do realizacji projektów.


KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!