Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Alma24 będzie się promować w portalach społecznościowych

- Z całą pewnością 2010 rok należał do społeczności w tym głównie Facebooka. Sklepy zaczynają wykorzystywać potencjał społeczności internetowych i w najbliższym czasie będzie to jeden z dominujących trendów - mówi Stanisław Krzaklewski, dyrektor projektu internetowego Alma24.pl - informuje Bestshopnet.

- Ponadto zakupy z roku na rok stają się powszechniejsze a klienci dysponują coraz lepszym dostępem do internetu zachęcającym do korzystania z tego kanały sprzedaży - dodaje dyrektor Almy24.

Istotny jest także fakt, że otwarcie małego sklepu internetowego jest coraz prostsze i decyduje się na to coraz więcej osób. Niestety ich cały pomysł na ten biznes ogranicza się do konkurencji cenowej co nie wróży najlepiej bo przegrają tą konkurencję z liderami rynku. Należy również podkreślić, że klienci nie zwracają jedynie uwagę na ceną, lecz w handlu internetowym cenią jakość oraz szybkość obsługi. Coraz więcej e-sklepów decyduje się na promocje w serwisach społecznościowych. Korzysta z nich coraz więcej Polaków i z roku na rok liczba użytników stale się zwiększa.

Prawie 95 proc. brand managerów największych marek w Polsce uważa, że facebook to miejsce sprzyjające prowadzeniu działań marketingowych - wskazują wstępne wyniki zakończonego właśnie badania Social Media Brand Index 2010.

Jak wynika z badania, wśród serwisów społecznościowych najlepiej do prowadzenia działań marketingowych nadaje się facebook (tak stwierdziło 94 proc. ankietowanych). Na drugim miejscu uplasował się YouTube (67 proc.), a trzecie miejsce zajął portali NK.pl (Nasza-klasa) z 20 proc wskazań. W pierwszej piątce znalazły się też Twitter (13 proc.) oraz Epuls (10 proc.).

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Alma RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.242.25.198
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.