Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Amazon opatentował nową technologię do zakupów w sieci

  • Autor: wyborcza.biz
  • Data: 23-10-2013, 08:40

Nowa technologia opatentowana przez firmę Amazon po kształcie rozpozna produkty, które oglądamy w supermarkecie, księgarni czy u znajomych. Pozwoli kupić je online taniej niż w tradycyjnym sklepie - podaje Wyborcza.biz.

Wyobraźmy sobie, że w tradycyjnym sklepie, nie internetowym, widzimy ciekawą płytę, książkę, ładną koszulę czy buty. Przedmioty te chcemy jednak kupić taniej, w sieci.

Wyjmujemy tablet albo telefon i robimy zdjęcie. Oprogramowanie rozpoznające kształty produktu, który wzbudził nasze zainteresowanie, szybko kieruje nas do strony, na której możemy go nabyć online. Na ekranie naciskamy przycisk "kupuj" i zamawiamy wybrany towar do domu.

Tak mniej więcej ma działać technologia User Guided Object Identification opatentowana właśnie przez amerykańskiego giganta handlu internetowego, firmę Amazon. Jeśli po zrobieniu zdjęcia produkt nie zostanie od razu zidentyfikowany, będzie można opisać go głosem, a oprogramowanie rozpoznające mowę uwzględni nasze uwagi podczas kolejnego wyszukiwania.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH