Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Amazon planuje wejść w przemysł spożywczy

Amazon.com Inc. bada możliwości nowej technologii opracowanej dla amerykańskiej armii, żeby produkować smaczne gotowe posiłki niewymagające mrożenia, ponieważ szuka nowych sposobów na umocnienie swojej pozycji na amerykańskim rynku spożywczym wartym 700 miliardów dolarów - informuje biznes.onet.pl za Reuters.

Amazon planuje wejść w przemysł spożywczy
fot. shutterstock

Największy na świecie internetowy sprzedawca detaliczny omawiał możliwość sprzedaży gotowych dań, takich między innymi jak duszona wołowina i wegetariańska frittata, już w przyszłym roku, jak poinformowali agencję Reuters przedstawiciele firmy wprowadzającej technologię na rynek.

Jeśli przełomowa technologia spożywcza przyniesie zadowalające wyniki, a Amazon wprowadzi ją na dużą skalę, będzie to ważny krok dla firmy, która chce przejąć więcej klientów szukających możliwości szybkiego i łatwego przygotowania posiłków w domu.

Sprzedażą zajmie się dział AmazonFresh już od 10 lat wysyłający produkty spożywcze do klientów. Będzie to też uzupełnienie planowanego przez firmę zakupu Whole Foods Market Inc. za 13,7 miliardów dolarów i otwierania niewielkich sklepów bez kasy, obecnie na etapie testowania.

Więcej na biznes.onet.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Amazon RSS ALERT    /    dania gotowe RSS ALERT    /    Amazon Fresh RSS ALERT    /    Whole Foods Market RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.52.4
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.