Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

AmRest rezygnuje z rozwoju marki freshpoint i Rodeo Drive

  • Autor: Parkiet
  • Data: 30-04-2008, 08:31

Wyniki lokali freshpoint i Rodeo Drive nie były satysfakcjonujące, dlatego AmRrest w zamierza się skupić na franczyzowym Starbucksie i Burger King - donosi Parkiet.

- Podjęliśmy decyzję o wstrzymaniu rozwoju tych brandów do momentu, w którym ich wyniki się poprawią - mówi Mateusz Sielecki, odpowiedzialny w AmReście za kontakty z inwestorami. Dodaje, że spółka chce się skupić na trzech obszarach: rynku rosyjskim, marce Burger King i Starbucks. Obecnie AmRest ma 4 lokale Rodeo Drive oraz 7 freshpointów. Nie zdradza, ile AmRest zainwestował w te marki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 983) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 268)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH