REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Amway przekroczył poziom sprzedaży 10,9 mld USD

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 23-02-2012, 19:20

W roku finansowym zakończonym 31 grudnia 2011, sprzedaż firmy Amway na światowych rynkach firmy przekroczyła poziom 10,9 miliarda USD.

REKLAMA

Uzyskany wynik finansowy stanowi 17 procentowy wzrost w porównaniu ze sprzedażą zanotowaną w roku 2010, w którym osiągnięty został poziom 9,2 miliarda USD. Jest to szósty z rzędu rok wzrostu firmy Amway, a jedenasty w ciągu ostatnich 12 lat.

Istniejąca od ponad pięćdziesięciu lat firma jest również uznanym w świecie liderem branży sprzedaży bezpośredniej. Zajmuje wiodącą pozycję na kluczowych rynkach w Chinach, Indiach, Japonii i Tajlandii. Odzwierciedleniem wzrostu z 2011 roku jest zwiększenie udziału Amway w światowym rynku do ponad 10 procent.

Już od ponad 50 lat na świecie i 20 lat w Polsce Amway pomaga ludziom lepiej żyć dając możliwość rozwijania własnych przedsiębiorstw, które wspomaga poprzez silne marki i innowacyjne produkty - powiedziała Anna Pietrzak, Dyrektor Naczelny Amway Polska. Sukces na świecie zawdzięczamy milionom przedsiębiorców Amway, którzy realizują swoje cele we współpracy z AMWAYTM.
Ponad trzy miliony Przedsiębiorców Amway prowadzi działalność biznesową we współpracy z Amway w ponad 80 państwach i terytoriach na całym świecie.

Poza wsparciem udzielanym przedsiębiorcom, Amway angażuję się w unowocześnianie branży sprzedaży bezpośredniej na całym świecie oraz na rynkach, na których prowadzi działalność gospodarczą. Przedstawiciele kadry zarządzającej Amway zajmują ponad 50 najważniejszych
w branży stanowisk na całym świecie. Przykładem jest choćby Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej, którego Anna Pietrzak, Dyrektor Naczelny firmy, jest członkiem zarządu.

Suplementy diety najlepiej sprzedającą się kategorią produktów Inwestycje w silne globalne marki - NUTRILITETM oraz ARTISTRYTM - pozwoliły przedsiębiorcom Amway z całego świata czerpać wysokie zyski ze sprzedaży suplementów diety i produktów kosmetycznych.

NUTRILITE to najlepiej sprzedająca się marka witamin i suplementów diety na świecie*, której sprzedaż w 2011 roku sięgnęła poziomu 4,7 miliardów USD. W ubiegłym roku sprzedaż Odżywki proteinowej NUTRILITE oraz witaminowo-mineralnego suplementu diety pochodzenia roślinnego DOUBLE XTM stanowiła ponad jedną trzecią poziomu sprzedaży produktów tej kategorii. Również w 2011 roku marka Nutrilite wprowadziła na rynek suplement diety MEMORY BUILDERTM, Witaminę C Plus (o spowolnionym uwalnianiu), All-Plant Protein Powder (zestaw protein roślinnych).

W Polsce jednym z najlepiej sprzedających się produktów NUTRILITE jest Omega 3 oraz Glukozamina z Boswelią.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 748) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH