Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Analitycy: Dyskont Tesco pomoże sieci w walce z Lidlem i Aldi

Tesco zaprezentowało nową sieć sklepów, w formacie dyskontowym, pod marką Jack’s. Dwa pierwsze sklepy ruszyły w tym tygodniu w Wielkiej Brytanii, w ciągu pół roku sieć powiększy się do 10-15 placówek. W ten sposób brytyjski gigant detaliczny chce zawalczyć z konkurentami Aldi i Lidl, którzy w ciągu ostatnich lat agresywnie zdobywają udziały rynkowe.

Analitycy: Dyskont Tesco pomoże sieci w walce z Lidlem i Aldi
fot. Tesco PLC

- Nowy gracz rynkowy czerpie z inspiracji sieci Aldi i Lidl, co może być dla nich formą pochlebstwa. Od nacisku na markę własną, po sprzedaż nieżywnościowych produktów na zasadzie „do wyczerpania zapasów”, wszystko wskazuje na to, że Jack's został stworzony, aby konkurować ze sklepami, które zakłócają działalność Tesco od dekady – mówi Nicholas Carroll, starszy analityk ds. sprzedaży detalicznej w Mintel.

- Tesco twierdzi, że 8 na 10 produktów sprzedawanych w sieci będzie pochodziło z rynku brytyjskiego. W ten sposób wyprzedza Lidla, który mówi, że 61 proc. produktów w jego sklepach pochodzi z Wielkiej Brytanii - dodaje.

Jak wskazuje raport Mintela na temat dyskontów spożywczych i niespożywczych, sektor dyskontów żywnościowych wciąż rośnie - wzrost sprzedaży w 2017 r. wyniósł 14,5 proc., a w tym roku jest prognozowany na 11,9 proc.

Czytaj więcej na Dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Jack’s RSS ALERT    /    Tesco RSS ALERT    /    Wielka Brytania RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    dyskonty RSS ALERT    /    sieci handlowe w Wielkiej Brytanii RSS ALERT    /    Lidl RSS ALERT    /    Aldi RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • abc 2018-09-22 05:08:58
    szybko się połapali osiołki z tesko
  • rvb 2018-09-24 10:58:38
    ciąg dalszy ekspansji niemieckiej na Europę...MittelEuropa, dominacja niemiecka przybiera na sile a tzw. Unia jest tego gwarantem, jeszcze Europejska ale pewnie niedługo będzie niemiecka, czas się budzić!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.203.225.78
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.