Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Analitycy: Kolekcja Heidi Klum wzmacnia segment odzieżowy w dyskontach

Sprzedaż kolekcji ubrań w sklepach dyskontowych do 2022 roku wzrośnie o 90,7 proc. – uważają analitycy Globaldata. Ich zdaniem, świadczy o tym powodzenie kolekcji Heidi Klum, którą niedawno zaproponował Lidl.

Analitycy: Kolekcja Heidi Klum wzmacnia segment odzieżowy w dyskontach
fot. materiały prasowe Lidla
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 19-09-2017, 10:39

Zdaniem analityków Globaldata, akcja Lidla toruje drogę do solidnego wzrostu w segmencie non-food proponowanym przez dyskontów. 

Według analityków, wejście sieci dyskontowych w segment ubrań może być zagrożeniem dla tradycyjnych sklepów z odzieżą. Na razie będzie ono niewielkie, dopóki kolekcje w dyskontach nie zyskają zaufania konsumentów, co spowoduje odczuwalny wzrost sprzedaży. 

Czytaj więcej w dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lidl RSS ALERT    /    dyskonty RSS ALERT    /    odzież RSS ALERT    /    Heidi Klum RSS ALERT    /    kolekcja ubrań Heidi Klum RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.233.224.8
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.