Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Analitycy o Biedronce: W 2016 r. wzrośnie EBITDA i sprzedaż LfL

Jak podają analitycy Banku Haitong, główne tendencje kształtujące sytuację branży handlowej w najbliższym czasie to: podatek od sprzedaży detalicznej, planowany wzrost płacy minimalnej, potencjalne wprowadzenie zakazu handlu w niedziele, nową regulację relacji sieci - dostawcy w projekcie ustawy o nieuczciwych praktykach handlowych. Z drugiej strony z branży płyną pozytywne sygnały dotyczące wzrostów sprzedaży w II kwartale, na co wpływ miała dobra pogoda, wypłaty z tytułu świadczenia rodzinnego 500+ oraz zakupy towarzyszące Euro 2016.

Analitycy o Biedronce: W 2016 r. wzrośnie EBITDA i sprzedaż LfL
Biedronka; fot. PTWP

Z tego powodu analitycy uważają, że pomimo potencjalnej presji kosztowej marża EBITDA Biedronki wzrośnie prawdopodobnie o 30pp. w 2016 roku, głównie dzięki wzrostowi sprzedaży LfL na poziomie 6 proc.

Analitycy uważają, że Biedronka jest dobrze przygotowana na ewentualne zawirowania prawne związane z podatkiem detalicznym, wzrostem kosztów pracy, wolnymi niedzielami i prawem dotyczącym nieuczciwych praktyk handlowych ze względu na swoją siłę zakupową, pozycję rynkową i stosunkową niską liczbę SKU na półkach.

Więcej na www.dlahandlu.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Biedronka RSS ALERT    /    Haitong Bank RSS ALERT    /    sprzedaż Biedronki RSS ALERT    /    rynek handlowy w Polsce RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.203.28.212
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.