Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Analitycy: Obniżki cen w sieci należącej do Amazona muszą być większe

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl, za esmmagazine.com
  • Data: 01-09-2017, 12:50
Analitycy: Obniżki cen w sieci należącej do Amazona muszą być większe
Fot. shutterstock

Amazon, który niedawno podjął decyzję o obniżce cen w przejętych sklepach spożywczych Whole Foods, będzie musiał dokonać dużo bardziej drastycznych cięć, jeśli chce pobić swojego największego konkurenta – grupę Wal-Mart.

Kilka dni temu Amazon.com, który w czerwcu ogłosił akwizycję sieci sklepów spożywczych Whole Foods Market poinformował, iż zamierza obniżać ceny produktów oferowanych w sklepach przejętej sieci. Decyzja o obniżce zbiegła się z finalizacją transakcji, o wartości 13,7 mld dol. 

Informacja wywołała obawy o wojnę cenową pomiędzy operatorami na rynku produktów spożywczych, którzy i tak działają na bardzo niskich marżach.

Tymczasem agencja Bloomberg sprawdziła 18 produktów sprzedawanych w sieci Amazona. Z badania wynika, iż 50 proc. z nich wciąż jest droższych niż w Wal-Marcie.

Czytaj więcej w dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 477) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH