Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Analitycy: Pomysł Tesco na otwieranie dyskontów nie jest trafiony

Analitycy firmy badawczej ResearchFarm uważają, że pomysł Tesco na otwieranie sklepów dyskontowych nie jest trafiony i może zakończyć się porażką podobnie, jak wspólny projekt Netto i Sainsbury’s.

Analitycy: Pomysł Tesco na otwieranie dyskontów nie jest trafiony
Fot. shutterstock
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 01-08-2018, 10:37

Tesco w Wielkiej Brytanii planuje uruchomić sieć sklepów dyskontowych, aby stawić czoła niemieckim sieciom Aldi i Lidl. Gigant segmentu detalicznego przeznaczył 60 swoich istniejących sklepów, które mają zostać przekształcone w markety dyskontowe. Sieć ma działać pod nową marką Jack's – nazwa nawiązuje do założyciela Tesco Jacka Cohena.

- Aldi i Lidl będą nadal prosperować w Wielkiej Brytanii po Brexicie, a sklepy marki Jack’s będą tylko rozpraszały Tesco. Dajemy im w najlepszym przypadku kilka lat – oceniają analitycy.

Ich zdaniem rynek brytyjski ma już doświadczenie z wchodzenia sieci supermarketów w segment dyskontowy. To porozumienie Sainsbury's z Netto. Po 18 miesiącach działalności 16 placówek Netto zostało zamknięte.

- Biorąc pod uwagę  niepowodzenie, jakiego doświadczył Sainsbury,s, a także wielu innych sprzedawców detalicznych w całej UE próbujących podobnych uruchomień, można przewidywać, że garstka sklepów Jack’s nie będzie miała na rynku żadnego znaczenia – oceniają analitycy.

Czytaj więcej w dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Tesco RSS ALERT    /    dyskonty RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.227.186.112
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.