Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Analityk: Biedronka musi popracować nad shopping experience

  • dlahandlu.pl
  • Autor: www.dlahandlu.pl
  • Data: 25-01-2018, 12:32
Analityk: Biedronka musi popracować nad shopping experience
Fot. za feed.jeronimomartins.com

Do zakupów w Biedronce przyciągają konsumentów przede wszystkim: atrakcyjne ceny i wybór produktów. Z kolei odstraszają do zakupów: kolejki i bałagan - to wnioski z ostatniego raportu Market Side. - Wyniki są korzystne dla Biedronki i podkreślają jej ogromną rozpoznawalność. Potwierdzają także, że główną siłą sieci w oczach konsumentów jest korzystne postrzeganie cenowe - mówi Filipe Rosa, analityk Haintong Bank.


- Badanie odzwierciedla również pozytywną przemianę, jaką przeszła Biedronka, jeśli chodzi o asortyment. Klienci lepiej postrzegają ofertę mięs i pieczywa, ale choć ich zdaniem oferta warzyw i owoców uległa pogorszeniu  to i tak jest to trzecia kategoria, która najbardziej przyciąga klientów do Biedronki. Za bardziej negatywną uwagę wynikającą z tego badania uważamy jednak słaby odbiór tzw. shopping experience, co zapewne wiążę się z tym, że klienci bardzo często odwiedzają placówki tej sieci. Stąd kolejki, tłok w sklepach, wrażenie bałaganu i braki towarów, na które wskazali konsumenci jako na czynniki zniechęcające do zakupów. Naszym zdaniem Biedronka może zatrzeć to wrażenie otwierając więcej sklepów, tak by w ten sposób odciążyć niektóre placówki. Innym rozwiązaniem jest zatrudnienie większej liczby pracowników w sklepach, tak by proces obsługi klienta przebiegał sprawniej - dodaje Filipe Rosa.

Więcej czytaj w serwisie www.dlahandlu.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • filip 30-01-2018, 09:19:
Jedynym sensownym rozwiązaniem jest zatrudnienie osób zajmujących się tylko i wyłącznie wykładaniem towaru (Merchandising) i przyjmowaniem dostaw.
  • aga 26-01-2018, 11:10:
Skąd bierze się takie zamieszanie w Biedronce? Z moich obserwacji głównym powodem jest to, że w sklepie zatrudnia się zbyt mało personelu. Te same osoby rozkładają towar, siedzą na kasie i sprzątają. Gdy do sklepu przyjdzie duża ilość klientów to wszyscy idą na kasę a towar stoi na paletach i przeszkadza w prowadzeniu wózka, nie mówiąc już o tym, że nie jest rozpakowany. W ten sposób zbytnia oszczędność na pracownikach powoduje kolejki przy kasach, bałagan w sklepie i źle posprzątane pomieszczenia. I przy tym wszystkim krytyczne uwagi klientów skupiają się na osobach, które nie są winne takiemu stanowi rzeczy.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 268) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.