Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Analiza szerokości asortymentu e-sklepów. E.Leclerc wygrywa

Firma ABR SESTA dokonała analizy sklepów internetowych (A.pl, Alma24.pl, Auchan Direct.pl, Frisco.pl, Hipermarket24.pl, e-Piotripawel.pl, Tesco.pl) pod kątem szerokości asortymentu. Zebrane dane dotyczą szerokości asortymentu w sierpniu 2012 roku.


Autor: ABR SESTA
Data: 19-09-2012, 18:30

Najwięcej unikatowych SKU można było znaleźć w Hipermarket24.pl - prawie 17 tys. Na drugim miejscu znalazło się Tesco.pl (14,5 tys. SKU), ostatnie z liczbą ponad 5 tys. SKU zajęło Auchan Direct.pl.

We wszystkich sklepach internetowych królowało FMCG. W Tesco.pl w ramach kategorii FMCG znalazło się aż 12,5 tysiąca SKU (pozostałe kategorie tylko 2 tys.).

W Hipermarket24.pl było najwięcej produktów sezonowych (20 proc. oferty) i SKU z kategorii RTV/AGD (kolejne 20 proc.). Piotr i Paweł postawił na ofertę produktów świeżych. Dominowały wśród nich mięsa i wędliny.

W ramach FMCG w większości e-sklepów na pierwszym miejscu były artykuły spożywcze, następnie kosmetyki, potem kolejno detergenty i napoje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

ABR Sesta RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT    /    e-sklep RSS ALERT    /    sklepy internetowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.173.36
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.