Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Analiza szerokości asortymentu e-sklepów. E.Leclerc wygrywa

  • Autor: ABR SESTA
  • Data: 19-09-2012, 18:30

Firma ABR SESTA dokonała analizy sklepów internetowych (A.pl, Alma24.pl, Auchan Direct.pl, Frisco.pl, Hipermarket24.pl, e-Piotripawel.pl, Tesco.pl) pod kątem szerokości asortymentu. Zebrane dane dotyczą szerokości asortymentu w sierpniu 2012 roku.

Najwięcej unikatowych SKU można było znaleźć w Hipermarket24.pl - prawie 17 tys. Na drugim miejscu znalazło się Tesco.pl (14,5 tys. SKU), ostatnie z liczbą ponad 5 tys. SKU zajęło Auchan Direct.pl.

We wszystkich sklepach internetowych królowało FMCG. W Tesco.pl w ramach kategorii FMCG znalazło się aż 12,5 tysiąca SKU (pozostałe kategorie tylko 2 tys.).

W Hipermarket24.pl było najwięcej produktów sezonowych (20 proc. oferty) i SKU z kategorii RTV/AGD (kolejne 20 proc.). Piotr i Paweł postawił na ofertę produktów świeżych. Dominowały wśród nich mięsa i wędliny.

W ramach FMCG w większości e-sklepów na pierwszym miejscu były artykuły spożywcze, następnie kosmetyki, potem kolejno detergenty i napoje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH