Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Apel PSL ws. bojkotu Tesco nie ma szans powodzenia

  • Autor: wirtualnemedia.pl
  • Data: 10-01-2014, 09:50

W opinii Lecha C. Króla, właściciela agencji Adwertajzing, apel PSL ws. bojkotu Tesco jest skazany na porażkę, ze względu na brak emocjonalnego zaangażowania polskich konsumentów po którejś ze stron - czytamy na portalu wirtualnemedia.pl

- Konsumenci są najpotężniejszą siłą rynkową. Ich widzimisię potrafi sprawić, że wielkiemu liderowi rynku niemal z dnia na dzień w oczy zagląda bankructwo. Przekonały się o tym takie potęgi jak Benetton czy Body Shop. Jednak w obu tych przypadkach konsumenci zareagowali sami z siebie; poczuli się zdradzeni i głęboko dotknięci przez marki, które kochali - opisuje Król w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.

- W przypadku apelu PSL partia polityczna próbuje ukierunkować powstałą frustrację na jednego z graczy rynkowych. Zadanie trudne, bo logika karania Tesco za opinie premiera Wielkiej Brytanii jest dość zawiła. Społeczeństwo jest mądrzejsze, niż wskazują badania opinii społecznej i popularności partii. Z tego powodu nie wierzę, aby skala bojkotu miała jakiekolwiek znaczenie - ocenia ekspert.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH