Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Apsys Polska podpisał 420 umów najmu na 71 tys. mkw. w 2017 r.

W 2017 roku dział najmu Apsys Polska podpisał 420 umów na ponad 71 000 mkw. GLA w zarządzanym przez siebie portfolio. Można to porównać do pełnej komercjalizacji bardzo dużego centrum handlowego.

Apsys Polska podpisał 420 umów najmu na 71 tys. mkw. w 2017 r.
Marek Błędowski, wiceprezes zarządu, dyrektor handlowy Apsys Polska/ fot. materiały prasowe

Apsys Polska podsumował wyniki za 2017 rok. Efektem pracy zespołu było podpisanie 420 umów najmu, w tym 40% nowych oraz 60% przedłużających dotychczasową współpracę z najemcami, na łączną powierzchnię ponad 71 000 mkw. GLA.

- To był intensywny rok pracy dla działu najmu Apsys Polska. Najwięcej rozmów z najemcami sfinalizowaliśmy w 3 kwartale, wynajmując około 20 tys. mkw. powierzchni handlowej. Spośród 420 umów najmu podpisanych w całym 2017 roku, ok. 170 stanowił reletting. W gronie nowych najemców znalazły się np. długo wyczekiwany przez klientów Posnanii salon włoskiej marki modowej Pinko, czy też największa w Polsce kawiarnia Starbucks oraz nowy koncept sieci Decathlon w Manufakturze. Wiele marek, które wprowadziliśmy do centrów handlowych w minionym roku pochodzi z branży gastronomicznej i rozrywkowej. Zgodnie z tendencjami rynkowymi są one coraz ważniejsze dla współczesnych klientów, którzy poszukują miejsc do spędzania wolnego czasu – komentuje wyniki Marek Błędowski, wiceprezes zarządu, dyrektor handlowy Apsys Polska.

Doświadczenie zdobyte przez dział najmu Apsys podczas komercjalizacji regionalnych i nowoczesnych konceptów handlowych typu Manufaktura w Łodzi czy Posnania w Poznaniu, jak również centrów handlowych o mniejszym zasięgu, a także starszych generacji jak Korona we Wrocławiu, pozwala spółce wprowadzać do nich marki nowe zarówno na rynku polskim, jak i lokalnym. Przykładem może być otwarcie w Galerii Katowickiej pierwszego w Europie salonu producenta fotelików i wózków dziecięcych - Maxi-Cosi, w Manufakturze pierwszej w województwie łódzkim restauracji Whiskey In The Jar słynącej z dań z wołowiny i niemal codziennych koncertów oraz w Posnanii debiutującej na rynku poznańskim marki obuwia męskiego premium - Loake.

Unikalne i nowoczesne centra handlowe, dominujące pod względem wielkości, czy też oferty i zapewniające klientom atrakcyjne możliwości spędzania wolnego czasu są obecnie najbardziej atrakcyjne dla najemców. Obiekty mniejsze, starszych generacji, które nie dostosowały się jeszcze do zmian w nawykach zakupowych Polaków muszą znaleźć pomysł na funkcjonowanie w nowych realiach i odróżnić się od konkurencji. - Apsys wspiera centra handlowe starszych generacji m.in. w prowadzeniu dobranej do potrzeb lokalnego rynku rekomercjalizacji. Zachęcamy najemców do wprowadzania do tych centrów nowych konceptów salonów oraz oferowania coraz szerszego zakresu usług niedostępnych online. Właścicielom rekomendujemy modernizację przestrzeni, aby wygospodarować więcej miejsca na strefę kulinarną i rozrywkową – mówi Sylwia Surman, associate director w Apsys Polska.

więcej informacji:

Apsys RSS ALERT    /    Marek Błędowski RSS ALERT    /    komercjalizacja centrów handlowych RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.159.44.54
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.