Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Arbuz jest najczęściej promowanym na okładkach gazetek handlowych owocem

W okresie listopad 2010- listopad 2011 kategoria owoce promowana była aż 3617 na stronach gazetek handlowych. Średnio co 15 z reklamowanych owoców pojawił się na okładce gazetki.


Autor: Hiper-com/portalspozywczy.pl
Data: 14-12-2011, 11:02

Na średnią składają się owoce, które w ogóle nie miały okazji pojawienia się na pierwszej stronie jak i te, które nadzwyczaj często na niej gościły. Co świadczy o wyjątkowej atrakcyjności wybranych owoców?

- Na pewno istotnym elementem jest tutaj sezonowość i krótki okres dojrzewania niektórych z nich. Ograniczony okres przydatności do spożycia daje spore możliwości negocjacji pomiędzy sieciami i dostawcami. Niska cena produktu jest często głównym argumentem, by umieścić go na pierwszej stronie gazetki - Monika Rybczak, Business Unit Manager z firmy Hiper-com.

Z badań firmy Hiper-com wynika, że przez ostanie 12 miesięcy, średnio co 5 arbuz reklamowany był na okładce. Przy czym jego promocja przypadała na okres: lipiec - wrzesień. Równie często promowane były banany - co 7 promocja tych owoców, to reklama na okładce oraz brzoskwinie- co 8. - Co ciekawe, bardzo popularne jabłka, które zaraz po winogronach należą do najczęściej promowanych owoców w ogóle, stosunkowo rzadko reklamowane były na pierwszych stronach gazetek handlowych. Tylko co 20 reklama jabłek, to promocja na okładce. Jeszcze gorzej wypadają ananasy (co 50) i grejpfruty (co 38), nie mówiąc już o melonach czy gruszkach, którym w ogóle nie poświęcono miejsca na okładce - dodaje Monika Rybczak.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

owoce i warzywa RSS ALERT    /    owoce RSS ALERT    /    arbuzy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.94.200.93
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.