Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Auchan ma nową strategię dla centrów handlowych

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 03-09-2012, 20:15
Auchan ma nową strategię dla centrów handlowych

Należąca do Grupy Auchan Polska spółka Immochan ujawniła nową strategię firmy dla centrów handlowych. Firma chce m.in. zmodernizować i rozbudować stare obiekty w swoim portfolio.

Ewolucja dotychczasowego modelu galerii handlowych Auchan polegająca na rozbudowie istniejących oraz inwestycjach w centra handlowe trzeciej generacji - to filary nowej strategii firmy Immochan należącej do Grupy Auchan Polska. Immochan odświeża markę i wprowadza oryginalną identyfikację wizualną. To zapowiedź wejścia w kolejny etap rozwoju firmy

Immochan zarządza obecnie 20 centrami handlowymi w całej Polsce. Większość z nich to obiekty pierwszej i drugiej generacji. Najnowsza strategia firmy zakłada ich modernizację do obiektów trzeciej generacji z rozbudowaną ofertą sklepów, punktów usługowych, restauracji i rozrywką.

Immochan ma położyć duży nacisk na aranżację strefy rozrywki dla klientów. W nowych galeriach pojawią się dodatkowe atrakcje, tj. kina, kręgielnie, place zabaw dla dzieci, kluby fitness oraz poszerzone strefy z restauracjami i kawiarniami. Liczba najemców w galerii wzrośnie do 150, a nawet do 200. Wśród nich pojawią się nowe marki krajowe i międzynarodowe.

Ostatnie inwestycje Immochana spełniają wprowadzaną strategię. W Galerii Bronowice w Krakowie będzie 160 butików na powierzchni najmu ok. 60 tys. mkw., a CH Auchan w Łomiankach - 100 butików na powierzchni najmu ok. 34 tys. mkw.

Do nowych projektów Immochan zalicza się: rozbudowa galerii w Piasecznie (200 butików, o powierzchni GLA ok. 83 tys. mkw.), w Szczecinie (150 butików, 4 megastory, o powierzchni GLA ok. 100 tys. mkw.) oraz w Parku Handlowym w Góraszce (200 butików, 30 średnich powierzchni, 4 megastory, o powierzchni GLA ok. 100 tys. mkw.).

We wrześniu Immochan wprowadza także nową identyfikację wizualną. Pierwszym krajem, który zaprezentuje się w nowej szacie graficznej, jest Polska.

- Nowe logo obrazuje nową dynamikę w działaniach Immochan. Wierzę, że odświeżona identyfikacja wizualna wyrażająca ambicję i entuzjazm, stawiająca współpracowników, najemców i klientów w centrum działań, wzmocni wizerunek firmy, jako partnera godnego zaufania - podkreśla Benoit Charles, dyrektor generalny Immochan w Polsce.

Immochan to międzynarodowa firma obecna w 12 krajach Europy i Azji. Jest jedną z wiodących firm na rynku centrów handlowych. Zarządza 320 galeriami o łącznej powierzchni blisko 1,84 mln mkw. oraz parkami handlowymi o powierzchni 1,2 mln mkw. Aż 35 proc. powyższych projektów powstało podczas ostatnich 5 lat, co potwierdza prężność i skuteczność działań Immochan.

W Polsce Immochan, który zarządza ponad tysiącem umów z najemcami, jest jednym z liderów na rynku centrów handlowych. Posiada 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni handlowej blisko 700 tys. mkw. Największe z galerii - liczące ponad 90 butików, punktów usługowych i restauracji - to Port Rumia oraz Auchan Bielany we Wrocławiu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 744) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH