Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Auchan może już przeprowadzić rebranding 14 sklepów Real

  • Autor: Wiadomośći Handlowe
  • Data: 20-08-2014, 18:23
Auchan może już przeprowadzić rebranding 14 sklepów Real
François Colombié, przewodniczący rady nadzorczej Auchan Polska

W CH Karolinka w Opolu ruszył pierwszy market Auchan po rebrandingu Reala. Jak mówi Francois Colombie, przewodniczący rady nadzorczej Auchan Polska, w wywiadzie dla Wiadomości Handlowych, warunkiem przeprowadzenia rebrandingu jest obniżenie kosztów najmu. Na razie sieć zawarła takie porozumienie z właścicielami kolejnych 14 marketów.

François Colombié przypomina, że wstępnie planowano zakończenie procesu rebrandingu w ciągu dwóch lat, jednak wszystko będzie zależało od przebiegu negocjacji z właścicielami centrów handlowych, w których działają sklepy Real. Warunkiem podjęcia jakichkolwiek działań jest takie obniżenie kosztów najmu powierzchni handlowej, aby można było zrealizować podstawowy cel sieci Auchan, czyli zaoferować dyskontowe ceny oraz przyciągnąć jak najwięcej klientów.

Z niektórymi właścicielami, jak firma Black Rock, właściciel centrum handlowego Karolinka w Opolu, udaje się porozumieć szybko, są jednak i tacy, z którymi uzgodnienia wymagają więcej czasu. - Zawarliśmy porozumienie w sprawie 14 marketów, w których stawki czynszu zostały obniżone. Wiem, że właściciele obiektów często są mocno zadłużeni, w związku z tym ich działania są pod ścisłą kontrolą instytucji finansowych. To zaś rodzi dyskusje na różnych szczeblach. Restrukturyzacja finansowa tego zadłużenia jest konieczna, żeby w krótkim czasie fundusze - właściciele obiektów - nie straciły wartości. Dlatego tak długo trwają rozmowy - mówi przewodniczący RN Auchan Polska w rozmowie z Wiadomościami Handlowymi.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Marzena B. 01-10-2014, 11:39:
Dziwne, ja tam raczej preferowałam markę Real niż Auchan - ta druga kojarzy mi się z tanimi i slabej jakości produktami.... Poza tym na infografice, którą widziałam na blogu firmy brandingowej BrandPRO wychodziło, że raczej żółty albo zielony bylyby lepszymi kolorami dla marek spożywczych - tak jak chocby ma Biedronka czy Żabka.
  • klient chyba były 21-08-2014, 20:58:
Oj chyba nie radzą sobie z połączeniem i negocjacjami - coraz więcej marek znika z ich półek, kaufland bije promocjami. Do tego ten dziwny "najtańszy koszyk auchan" z ostatniej strony gazetki...

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 356) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH