Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Auchan wprowadza innowacje w etykietach cenowych

W maju spółka Auchan Retail podjęła współpracę z chińskim start-upem Hanshow Technology. Owocem współpracy ma być wypracowanie innowacyjnego centralnego narzędzia do etykietowania. Jeśli rozwiązanie pomyślnie przejdzie fazę testów zostanie wprowadzone m.in. do Polski.

Auchan wprowadza innowacje w etykietach cenowych
Auchan zmienia etykiety

Technologia ma za zadanie znacznie ułatwić klientom zakupy, a pracownikom pracę. Cyfrowe rozwiązanie może zostać wdrożone na całą oferowaną gamę produktów. Etykiety przy półce mogą zostać zmieniane szybciej i łatwiej. 

Obecnie firma jest w trakcie testów. Pilotaż jest prowadzony w placówkach sieci we Francji i Luksemburgu. Gdy testy zostaną zakończone, rozwiązanie będzie można uruchomić we wszystkich krajach, w których funkcjonuje Auchan Retail, czyli także w Polsce, i we wszystkich formatach (hipermarkety, supermarkety i sklepy ultra-convenience).

Cyfrowe etykiety LED są kontrolowane centralnie, co oznacza, że wyświetlane ceny są "bardziej wiarygodne". Ponadto, nowe narzędzie korzysta z geolokalizacji, co oznacza, że produkty mogą być "śledzone" poprzez aplikację Auchan lub interaktywną mapę sklepu.

Więcej na dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Auchan RSS ALERT    /    Cyfrowe etykiety LED RSS ALERT    /    etykiety na produktach spożywczych RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • adam 2017-07-04 18:58:27
    Nie jestem pewien ale to rozwiązanie jest już w Tesco od kilku lat.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.230.84.215
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.