Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Auto-Spa nie ma wyłączności na obsługę myjni przy marketach Tesco

- Obecnie przy naszych sklepach funkcjonuje dziewięć myjni, w tym roku powinno powstać 20-30 kolejnych - mówi Michał Sikora, rzecznik prasowy Tesco Polska. To oznacza, że na koniec 2011 r. przy polskich marketach brytyjskiej sieci powinno działać już ok. 40 punktów tego typu.

Auto-Spa nie ma wyłączności na obsługę myjni przy marketach Tesco
W 2011 r. przy sklepach Tesco powinno powstać 20-30 myjni samochodowych

Jednocześnie zastrzega, że firma Auto-Spa (która uruchamiła 7 z 9 myjni przy sklepach sieci), nie ma wyłączności na obsługę myjni przy placówkach Tesco. - Na razie jest operatorem większości myjni i aktywnie uczestniczy w przetargach na kolejne lokalizacje, niemniej - nie oznacza to jej "monopolistycznej" roli - wyjaśnia Michał Sikora. Inne firmy działające w tej branży mają także szansę na współpracę z siecią Tesco.

Rozwój nowej usługi ma dodatkowo zachęcić klientów do odwiedzania sklepów Tesco. - Znaczna część odwiedzających hipermarket przyjeżdża na zakupy samochodami, po godzinach pracy, w weekendy - generalnie, w wolnym czasie. Z punktu widzenia operatora myjni samochodowej, sąsiedztwo hipermarketu jest więc idealną lokalizacją. Zaś dla klienta, jest to kolejna usługa dodatkowa, z której można skorzystać przy okazji zakupów, bez konieczności pokonywania kolejnych kilometrów - ze sklepu do myjni - wyjaśnia rzecznik prasowy Tesco Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Michał Sikora RSS ALERT    /    Tesco RSS ALERT    /    myjnie samochodowe RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • Mark II 2012-03-04 08:52:02
    Znowu potopią ludzi , najpierw dają w garażu miejsce pod myjnie ręczną a pózniej pod bezdotykową !! a poza tym wszystkim przy obecnym nasyceniu rynku myjniami bezdotykowymi to samobójstwo , kupa kasy a zwrot moze po 5 latach , wtedy myjnia do remontu kapitalnego i interes znowu się kręci ale nie dla właściciela myjni. Przed decyzja 100 razy sprawdzic ten temat zanim utopicie 600 tys. Mam myjnie bezdotykową przy markecie i zarobki śmieszne !!
  • kamil 2012-10-10 20:51:57
    siedze w tym biznesie 16 lat i znam ten rynek bardzo dobrze.myjni jest za dużo i już w tej chwili wiele jest na krawędzi.auto-spa generuje za duże koszty żeby w dłuższej perspektywie się utrzymać-chyba że fundusz który jest właścicielem będzie dopłacał.oni szukają frajerów którzy by to od nich przejeli ale jak widać po ilości franczyz takich idiotów nie ma za dużo zanim zainwestujecie to dokładnie sprawdzcie bo przedstawiciele firm sprzedających urządzenia wcisną wam kit-niech najlepiej pokażą wam liczniki na istniejących już myjniach pozdrawiam
  • nabity w myjnię 2014-01-11 23:00:22
    prosze zasięgnąć opini w prokuraturze i urzędzie skrabowym i sądach co to za towarzystwo we Wrocławiu urzeduje ahahaha. prosze pamietać, że nie chcą wypuścic franczyzobiorcy mimo, że wszyscy chcą się od nich uwolnić bo myjnie psują sie od samego patrzenia na nie i przynosza ogromne straty.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.175.174.157
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.