REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Bać Pol: Konkurenci poprzez czarny PR chcą nadszarpnąć nasz wizerunek

  • Autor: www.portalspozywczy.pl/PR
  • Data: 07-03-2016, 19:23

Na rynku pojawiają się ostatnio pogłoski o zmianach w akcjonariacie polskiego dystrybutora Bać Pol S.A. Prezes i wszyscy akcjonariusze zgodnie spuszczają na to zasłonę milczenia i w odpowiedzi konsekwentnie realizują założoną strategię rozwoju - informuje firma Bać Pol.

REKLAMA

Rok 2015 był dla polskiego dystrybutora FMCG czasem optymalizacji sieci dystrybucji. Proces ten został bardzo precyzyjnie zaplanowany i oczywiście wpłynął na obniżenie wyniku finansowego części dystrybucyjnej. Był jednak konieczny, gdyż rynek wymusza ciągłą pracę nad optymalizacją kosztu dotarcia do klienta i jakości serwisu. Dzisiaj Bać Pol prowadzi swoje operacje z 23 oddziałów. Firma skutecznie obniża koszty, polepsza warunki kluczowym klientom. W konsekwencji w dystrybucji notuje wzrost obrotów z kluczowymi klientami - informuje firma Bać Pol.

Dodaje, że część detaliczna grupy kapitałowej zrealizowała swoje cele rozwojowe i finansowe, pomimo że plan na 2015 był dużym wyzwaniem, gdyż grupa kapitałowa jest w trakcie programu optymalizacji swoich operacji detalicznych na terenie województwa podkarpackiego.  

Bać Pol podkreśla, że w 2016 roku firma konsekwentnie działa na wielu polach. Uczestniczy w procesach integracyjnych poprzez projekt GH PL Plus. Buduje w ten sposób portfolio marek własnych, uczestniczy w negocjacjach oraz wspólnie importuje produkty z Europy. W działach operacyjnych stawia na rozwój działań franczyzowych supermarketów sieci SPAR, Chce ich otworzyć 50.

Wspiera również rozwój sieci mniejszych sklepów Słoneczko. Wspiera sieci logistycznie i zakupowo oraz marketingowo w procesie budowania szerokiego portfolio marek własnych. Pracuje również nad ofertą logistyczno-zakupową  dla niezależnych detalistów, tworząc unikalne, efektywne kosztowo i atrakcyjne finansowo rozwiązania handlowe dla polskich niezależnych lokalnych supermarketów - informuje Bać Pol.

Co zatem z tymi pogłoskami?

- Konkurenci, nie radząc sobie z jakością oferty i serwisu firmy, poprzez „czarny” PR chcą nadszarpnąć wizerunek podważając długofalową przewidywalność i stabilność naszej firmy w relacjach z kluczowymi klientami - prezes Leszek Bać ma na to jedną odpowiedź.

Bać-Pol S.A. prowadzi swoją działalność gospodarczą w ramach Grupy Kapitałowej, w skład której wchodzą podmioty prowadzące działalność dystrybucyjną i detaliczną: Bać-Pol S.A., Marspol Grupa Sp. z o.o., Bos-Pol S.A., Serpol Sp. z o.o., SPAR Polska S.A. oraz Słoneczko Sp. z o.o.

 

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • g 07-03-2016, 22:47:
Czarny PR ??? to prawda, najwięcej go widać po stronie samego BaC-Polu !!! Lepiej swoją nieudolność tłumaczyć niewidzialnym wrogiem. I dziwić się,że Eurocash rośnie w siłe.....przy takiej konkurencji...
  • Don_Corl 07-03-2016, 20:09:
Żenua

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (29 723) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 219)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH