REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Bać Pol nie zwalnia tempa rozwoju

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 07-03-2016, 10:54
Bać-Pol: Konkurenci stosują „czarny PR
Leszek Bać, prezes Bać-Pol fot. materiały prasowe

Na rynku pojawiają się ostatnio pogłoski o zmianach w akcjonariacie polskiego dystrybutora Bać Pol. Prezes i wszyscy akcjonariusze opuszczają na to zasłonę milczenia i w odpowiedzi konsekwentnie realizują założona strategię rozwoju.

REKLAMA

- Konkurenci, nie radząc sobie z jakością oferty i serwisu firmy, poprzez „czarny” PR chcą nadszarpnąć wizerunek podważając długofalową przewidywalność i stabilność naszej firmy w relacjach z kluczowymi klientami - komentuje Leszek Bać, prezes Bać-Polu.

Bać-Pol podaje, że rok 2015 był dla polskiego dystrybutora FMCG czasem optymalizacji sieci dystrybucji. Proces ten został bardzo precyzyjnie zaplanowany i oczywiście wpłynął na obniżenie wyniku finansowego części dystrybucyjnej. Był jednak konieczny, gdyż rynek wymusza ciągłą pracę nad optymalizacją kosztu dotarcia do klienta i jakości serwisu.

Dzisiaj Bać Pol prowadzi swoje operacje z 23 oddziałów. Firma skutecznie obniża koszty, polepsza warunki kluczowym klientom. W konsekwencji w dystrybucji notuje  wzrost obrotów z kluczowymi klientami.

Część detaliczna grupy kapitałowej zrealizowała swoje cele rozwojowe i finansowe, pomimo że plan na 2015 był dużym wyzwaniem gdyż grupa kapitałowa jest w trakcie programu optymalizacji  swoich operacji detalicznych na terenie województwa podkarpackiego.  

W 2016 roku firma konsekwentnie działa na wielu polach. Uczestniczy w procesach integracyjnych poprzez projekt GH PL Plus. Buduje w ten sposób portfolio marek własnych, uczestniczy w negocjacjach oraz wspólnie importuje produkty z Europy. W działach operacyjnych stawia na rozwój działań franczyzowych supermarketów sieci SPAR, Chce ich otworzyć 50. Wspiera również rozwój sieci mniejszych sklepów Słoneczko. Wspiera sieci logistycznie i zakupowo oraz marketingowo w procesie budowania szerokiego portfolio marek własnych. Pracuje również nad ofertą logistyczno-zakupową  dla niezależnych detalistów, tworząc unikalne, efektywne kosztowo i atrakcyjne finansowo rozwiązania handlowe dla polskich niezależnych lokalnych supermarketów.

 

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • GHPLPlus 09-03-2016, 07:23:
Strategia rozwoju poprzez:
- redukcję sprzedaży,
- redukcję marży,
- wzrost kosztów operacyjnych
Cóż za geniusz wdraża ją w życie?

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (31 315) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 761 691)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH