Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Bać Pol nie zwalnia tempa rozwoju

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 07-03-2016, 10:54
Bać-Pol: Konkurenci stosują „czarny PR
Leszek Bać, prezes Bać-Pol fot. materiały prasowe

Na rynku pojawiają się ostatnio pogłoski o zmianach w akcjonariacie polskiego dystrybutora Bać Pol. Prezes i wszyscy akcjonariusze opuszczają na to zasłonę milczenia i w odpowiedzi konsekwentnie realizują założona strategię rozwoju.

- Konkurenci, nie radząc sobie z jakością oferty i serwisu firmy, poprzez „czarny” PR chcą nadszarpnąć wizerunek podważając długofalową przewidywalność i stabilność naszej firmy w relacjach z kluczowymi klientami - komentuje Leszek Bać, prezes Bać-Polu.

Bać-Pol podaje, że rok 2015 był dla polskiego dystrybutora FMCG czasem optymalizacji sieci dystrybucji. Proces ten został bardzo precyzyjnie zaplanowany i oczywiście wpłynął na obniżenie wyniku finansowego części dystrybucyjnej. Był jednak konieczny, gdyż rynek wymusza ciągłą pracę nad optymalizacją kosztu dotarcia do klienta i jakości serwisu.

Dzisiaj Bać Pol prowadzi swoje operacje z 23 oddziałów. Firma skutecznie obniża koszty, polepsza warunki kluczowym klientom. W konsekwencji w dystrybucji notuje  wzrost obrotów z kluczowymi klientami.

Część detaliczna grupy kapitałowej zrealizowała swoje cele rozwojowe i finansowe, pomimo że plan na 2015 był dużym wyzwaniem gdyż grupa kapitałowa jest w trakcie programu optymalizacji  swoich operacji detalicznych na terenie województwa podkarpackiego.  

W 2016 roku firma konsekwentnie działa na wielu polach. Uczestniczy w procesach integracyjnych poprzez projekt GH PL Plus. Buduje w ten sposób portfolio marek własnych, uczestniczy w negocjacjach oraz wspólnie importuje produkty z Europy. W działach operacyjnych stawia na rozwój działań franczyzowych supermarketów sieci SPAR, Chce ich otworzyć 50. Wspiera również rozwój sieci mniejszych sklepów Słoneczko. Wspiera sieci logistycznie i zakupowo oraz marketingowo w procesie budowania szerokiego portfolio marek własnych. Pracuje również nad ofertą logistyczno-zakupową  dla niezależnych detalistów, tworząc unikalne, efektywne kosztowo i atrakcyjne finansowo rozwiązania handlowe dla polskich niezależnych lokalnych supermarketów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • GHPLPlus 09-03-2016, 07:23:
Strategia rozwoju poprzez:
- redukcję sprzedaży,
- redukcję marży,
- wzrost kosztów operacyjnych
Cóż za geniusz wdraża ją w życie?

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (14 948) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.