Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Badania: To kobiety decydują o tym, co się kupuje

  • Autor: pr
  • Data: 30-11-2011, 16:42

Z raportu "Płeć konsumenta w marketingu" wynika, iż około 62 proc. kobiet w gospodarstwach domowych, odpowiada za robienie zakupów. Decydują o niemalże 80 proc. produktów, które zostaną zakupione do domów.

Kobiety konsumentki o wiele częściej wymieniają między sobą uwagi o produkcie, co pozwala im szybko wyłapać wady produktu. Klientki poszukują produktów wysokiej jakości, łączących w sobie wiele użytecznych funkcji z przystępną ceną. Marketing szeptany i doświadczenie w użyciu produktu są dla kobiet bardzo istotne, bo bezpośrednio wpływają na jakość ich codziennego życia.

Jeżeli chodzi o codzienne zakupy, kobiety są znawczyniami rynku i decydują o zakupach produktów codziennego użytku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 389) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH