Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Badanie: 2 na 3 sprzedawców woli, gdy klienci płacą kartą lub telefonem

Visa kontynuuje działania na rzecz rozwoju sieci akceptacji płatności cyfrowych w Polsce. W najnowszej kampanii promowane są zarówno płatności mobilne za pomocą smartfonów i inteligentnych zegarków, jak też transakcje kartą w sklepach internetowych. Działania komunikacyjne poprzedziło badanie zrealizowane przez Kantar. Wynika z niego, że 2 na 3 sprzedawców w stacjonarnych punktach sprzedaży w Polsce woli, gdy klienci płacą kartą lub telefonem.

Badanie: 2 na 3 sprzedawców woli, gdy klienci płacą kartą lub telefonem
fot. za Visa materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl/pr
Data: 13-01-2020, 18:56

 

Ogólnopolska kampania potrwa do 8 marca. Obejmuje ona spoty telewizyjne, kampanię realizowaną w internecie, reklamy DOOH, a także promocję w kanałach partnerów biznesowych Visa.   

Polska znajduje się wśród światowych liderów w zakresie popularności płatności zbliżeniowych. W 2019 r. została pierwszym krajem na świecie, który osiągnął 100%-ową akceptację transakcji zbliżeniowych (kartą, telefonem czy urządzeniami ubieralnymi) wszędzie tam, gdzie przyjmowane są płatności Visa. Jest to możliwe między innymi dzięki wieloletniemu zaangażowaniu Visa w rozwój sieci akceptacji płatności bezgotówkowych - poprzez wsparcie Fundacji Polska Bezgotówkowa, działania edukacyjno-promocyjne oraz projekty Inkubatora Innowacji Visa w Warszawie.

Z każdym rokiem rośnie również liczba osób kupujących przez internet - już 62%  internautów w Polsce kiedykolwiek zrobiło zakupy on-line. Jednak mimo dużej otwartości na innowacje, wciąż wielu konsumentów w Polsce wybiera gotówkę.

„W nowej kampanii Visa zachęcamy konsumentów do korzystania z szybkich i wygodnych płatności mobilnych nawet za najdrobniejsze zakupy. Wiemy, że sprzedawcy są chętni do przyjmowania takich płatności, ponieważ dzięki nim mogą na przykład obsłużyć większą liczbę klientów w godzinach szczytu. Z naszych badań wynika, że już 2 na 3 sprzedawców woli, gdy klienci płacą kartą lub telefonem. Będziemy też edukować konsumentów o wygodzie i bezpieczeństwie transakcji Visa w internecie. Wielu kupujących nie ma świadomości na przykład tego, że wyłącznie płatności kartą zapewniają im dodatkową ochronę w postaci możliwości skorzystania z procedury chargeback.” – mówi Katarzyna Jezierska, Head of Marketing, Central Eastern Europe w Visa.  

Przygotowana w Polsce kampania rozpocznie się 13 stycznia 2020 r. i potrwa do 8 marca 2020 r. W ramach działań komunikacyjnych w stacjach telewizyjnych emitowane będą 30- i 15-sekundowe spoty reklamowe. Ich bohaterowie przedstawieni są w różnych, codziennych sytuacjach, w których płatności Visa są dla nich wygodne, dostępne od ręki oraz dają im poczucie bezpieczeństwa.

Spotom telewizyjnym będą towarzyszyć szeroko zakrojone działania digitalowe, a także reklamy Digital OOH. Ponadto materiały stworzone na potrzeby kampanii będą wykorzystywane w działaniach promocyjnych realizowanych przez partnerów biznesowych Visa. Kampania będzie również obecna w sieciach sprzedaży, kioskach oraz na stacjach benzynowych.

Za kreację i produkcję spotów reklamowych odpowiada agencja Saatchi & Saatchi IS, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Visa RSS ALERT    /    zakupy RSS ALERT    /    płatności RSS ALERT    /    transakcje zbliżeniowe RSS ALERT    /    karty płatnicze RSS ALERT    /    płatności bezgotówkowe RSS ALERT    /    transakcje bezgotówkowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.240.143
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.