Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Badanie: 65 proc. przeglądających gazetki promocyjne robi zakupy niemal codziennie

88 proc. kupujących przegląda gazetki promocyjne przed zakupami zawsze lub często – wynika z badania firmy Moja Gazetka we współpracy z aplikacją Listonic.

Badanie: 65 proc. przeglądających gazetki promocyjne robi zakupy niemal codziennie
fot. shutterstock

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 22-03-2019, 11:15

– Żeby pomóc sobie w zakupach część z nas korzysta z aplikacji Moja Gazetka lub Listonic. Przyjrzeliśmy się temu, jak kupujący przeglądają gazetki i z których ofert promocyjnych korzystają najchętniej – informują autorzy badania.

– Telefon staje się głównym miejscem, w którym planujemy swoje zakupy. Dzięki możliwości łatwego porównywania ofert, jesteśmy w stanie lepiej korzystać z promocji dostarczanych przez sieci handlowe i oszczędzać więcej w trakcie cotygodniowych zakupów – mówi Kamil Janiszewski, Listonic.

– Polacy wkładają w planowanie zakupów dużo uwagi. Starają się zaoszczędzić czas i pieniądze na regularnie kupowanych towarach, potrzebnych w każdej kuchni. Dlatego też to gazetki sklepów spożywczych cieszą się największą popularnością – mówi Tomasz Machniak, Moja Gazetka.

Z badania m.in. wynika, że z ofert z gazetki Biedronki (14 100 000 ofert) badani korzystali dwa razy częściej niż z ofert Lidla (6 550 000 ofert). Szczególnie dobre oferty ma też Kaufland - 6 620 000 ofert (szacunek dla całego kraju na podstawie ofert promocyjnych z gazetek zapisanych przez użytkowników Listonic na listach zakupów. Próba 200 tys. osób).

Badani zostali również zapytani, kiedy przeglądają gazetki. 68,6 proc. osób odpowiedziało, że w wolnej chwili, 22,5 proc. osób przed planowanymi zakupami, a 8,2 proc. ankietowanych przegląda gazetki podczas poszukiwania określonego produktu.

Ankietowani najchętniej przeglądają gazetki w domu (93,6 proc.), w pracy, szkole bądź na uczelni przegląda je 23 proc. osób. W drodze do pracy lub szkoły przegląda je 13,3 proc, w podróży 6,7 proc., w drodze na zakupy – 6,7 proc., na parkingu przed sklepem 3,1 proc. a w sklepie – 9,7 proc.

Z badania wynika, że gazetki są podpowiedzią co i gdzie kupić. Na pytanie „Czy zapoznanie się z ofertą promocyjną w Mojej Gazetce kończy się w Twoim przypadku faktyczną wizytą w sklepie? 54,9 proc. badanych odpowiedziało, że „tak, zawsze” lub „prawie zawsze”, a 22,6 proc. odpowiedziało, że często.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Moja Gazetka RSS ALERT    /    Listonic RSS ALERT    /    Tomasz Machniak RSS ALERT    /    Kamil Janiszewski RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    gazetki promocyjne RSS ALERT    /    gazetki reklamowe RSS ALERT    /    sklepy RSS ALERT    /    zakupy RSS ALERT    /    konsumenci RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.136.184
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.