Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Badanie: 75 proc. millenialsów robi e-zakupy

Trzech na czterech przedstawicieli tzw. pokolenia milenialsów robi zakupy w Internecie – tak wynika z tegorocznego badania, przeprowadzonego przez Kantar TNS*, na zlecenie KIR i Związku Banków Polskich. Niewiele mniej klientów e-sklepów jest wśród młodszego pokolenia, tzw. pokolenia Z. Natomiast w generacji 40-latków online kupuje co drugi badany.

Badanie: 75 proc. millenialsów robi e-zakupy
fot. shutterstock
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 19-08-2019, 11:52

Niezależnie od wieku, Polacy nie różnią się w ocenie przydatności nowoczesnych rozwiązań związanych z płatnościami w sieci. Odsetek osób, które chciałyby, aby takie metody płatności jak przelewy natychmiastowe stały się obowiązującym standardem w bankach, jest podobny we wszystkich kategoriach wiekowych.
75 proc. przedstawicieli tzw. pokolenia Y (urodzeni w latach 80-tych i 90-tych), kupuje online. Nieco rzadziej (67 proc.), zakupy w sieci robią przedstawiciele tzw. pokolenia Z (urodzeni po 2000 r.). 

Więcej w dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

e-handel RSS ALERT    /    e-sklepy RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.229.122.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.