Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Badanie: Millenialsi z Wielkiej Brytanii kupują w Lidlu i Aldi

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 31-10-2016, 10:21

Z najnowszych badań wynika, że wśród gospodarstw domowych w Wielkiej Brytanii, w których millenialsi (osoby w wieku 16-35) są głównymi klientami, zwiększenie wydatków na zakupy w dyskontach jest najbardziej widoczne - podaje serwis dlahandlu.pl.

Badanie Nielsen Homescan wykazało, że Millenialsi są grupą najsilniej reprezentowaną w Londynie i Yorkshire.

Aldi, które posiada silną pozycję w północnej Anglii, odnotowano 46-proc. wzrost zakupów dokonywanych przez ta grupę społeczną.

Lidl, który ma silną pozycję w Londynie odnotowało wzrost wydatków Millenialsów o 28-proc.

Według badania Deloitte, w ciągu najbliższej dekady Millenialsi  będą stanowić ok. 75 proc. osób aktywnych zawodowo na świecie. 

Czytaj więcej w serwisie dlahandlu.pl

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 022) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH