Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Badanie: TOP 10 pracodawców w handlu w 2019 r.

Od kilku lat sieci handlowe mają trudności ze zrekrutowaniem pracowników. Marka pracodawcy nabiera więc dużego znaczenia, a firmy prowadzą coraz bardziej intensywne działania z zakresu Employer Branding. Liczy się nie tylko opinia o pracodawcy, ale marka jako taka – chętniej pracujemy dla sieci, które mają dobry wizerunek – informuje agencja badań marketingowych Inquiry.

Badanie: TOP 10 pracodawców w handlu w 2019 r.
TOP 10 pracodawców w handlu w 2019 r., fot. shutterstock

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 10-02-2020, 14:48

Agencja Inquiry monitoruje najważniejsze marki sieci handlowych od 2019 r. w badaniu YouGov BrandIndex. Poniżej przedstawia ranking TOP 10 sieci handlowych, które mają najwyższą reputację jako pracodawcy.

 

- Wskaźnik reputacji pracodawcy oparty jest na dwóch pytaniach: Wyobraź sobie, że szukasz pracy na stanowisku podobnym do obecnego (lub doradzasz przyjacielowi szukającemu pracy). Wskaż firmy, w których byłabyś/byłbyś dumna/dumny z tego, że pracujesz w tym miejscu? A teraz wskaż firmy, w których wstydziłabyś się/ wstydziłbyś się pracować? Raportujemy wynik netto, czyli różnicę wskazań pozytywnych i negatywnych - tłumaczy agencja Inquiry.

- Na liście TOP 10 pracodawców w handlu mamy zarówno duże sieci , takie jak Rossmann, IKEA, Empik czy Lidl, jak i marki z segmentu premium – Sephora, Apart, W.Kruk czy Douglas. Ranking TOP 10 zamykają Adidas i Wólczanka - mówi Agnieszka Górnicka, prezes zarządu Inquiry.

- Wielkość firmy nie ma decydującego znaczenia, gdy myślimy o pracy – liczy się też prestiż i wizerunek marki. Pracodawcy, którzy świadomie pracują na wizerunek, cieszą się dobrą opinią zarówno wśród pracowników, jak i konsumentów - dodaje.

YouGov BrandIndex to jedyne w Polsce badanie kondycji marek realizowane w czasie rzeczywistym. Kluczowe wskaźniki monitorowane w badaniu związane są z komunikacją, wizerunkiem i zakupami. W 2019 r. monitorowano w Polsce 116 marek sieci handlowych i gastronomicznych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Inquiry RSS ALERT    /    Agnieszka Górnicka RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    praca w handlu RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Kordian 2020-02-10 20:09:36
    Dokładnie tak - wielkość firmy nie ma wiekszego znaczenia. Raczej chodzi o prestiż marki, o dbałośc o swoich ludzi i wszystko co zamyka sie w pojeciu 'warunki pracy' czyli dostepność chocby pakietów medycznych medicover, wyjazdów szkoleniowych i checi działania na rzecz pracowników

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.214.224.224
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.