Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Bakalland na FRSiH: Media społecznościowe świetnym narzędziem do komunikacji z konsumentami

Chcąc się wyróżnić na tle konkurencji zawsze staramy się spełniać oczekiwania naszych konsumentów. A oni nigdy nie są jednoznaczni, każdy z nich poszukuje czegoś innego w Internecie – powiedziała Anna Sambor, wiceprezes zarządu Bakalland SA w trakcie debaty zatytułowanej „Influencer, celebryta, trendsetter – czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana osoba?” podczas XI Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Bakalland na FRSiH: Media społecznościowe świetnym narzędziem do komunikacji z konsumentami
Anna Sambor, wiceprezes zarządu Bakalland SA, fot. PTWP

Anna Sambor stwierdziła, że ważne w działaniach marketingowych poprzez obecność w mediach społecznościowych oraz współpracę z influencerami jest dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej.

– Rocznie współpracujemy z grupą ok. 50 influencerów na wielu różnych płaszczyznach, a wszystko, żeby trafić do wielu grup konsumentów, ponieważ coś innego oczekują od nas matki dla swoich dzieci, osoby, które szukają przekąsek podczas podróży, a jeszcze coś innego osoby, które specjalizują się w wypiekach. Chcąc się wyróżnić na tle konkurencji zawsze staramy się spełniać oczekiwania naszych konsumentów. A oni nigdy nie są jednoznaczni, każdy z nich poszukuje czegoś innego w Internecie. Obserwujemy rynek, poznajemy konsumentów i spełniamy ich oczekiwania, a media społecznościowe są świetnym narzędziem, żeby komunikować się z konsumentami – stwierdziła Anna Sambor.

Pełna relacja: FRSiH 2018: Influencer, celebryta, trendsetter – czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana osoba? (relacja+zdjęcia)

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

FRSiH 2018 RSS ALERT    /    Anna Sambor RSS ALERT    /    Bakalland RSS ALERT    /    influencerzy RSS ALERT    /    media społecznościowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.175.182.106
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.