Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Bank Millennium będzie się promował w sieci Tesco

  • Autor: Mediarun
  • Data: 28-02-2011, 18:53

Z początkiem marca na nośnikach multimedialnych sieci OOH TV należącej do Call2Action startuje kampania Banku Millennium.

Kampania będzie miała miejsce w sieci OOH TV należącej do Call2Action - będzie to prawie 1200 nośników zainstalowanych w hipermarketach Tesco, umieszczonych przy kasach.

Kampania będzie uzupełnieniem szerszych działań prowadzonych obecnie przez Bank Millennium w mediach, w ramach kampanii nowego produktu o nazwie Dobre Konto (obejmują one telewizję, prasę, radio i internet).

Kampania Dobrego Konta, ma poinformować, że posiadacze takiego rachunku będą otrzymywać 3 proc. zwrotu wartości wydatków dokonanych kartą.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 340) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH