Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Będą ograniczenia reklam suplementów diety?

Ministerstwo zdrowia opowiada się za zmianami na rynku suplementów diety i leków OTC. Na początek chce wprowadzić zmiany w obszarze reklamy - podaje Puls Biznesu.

Będą ograniczenia reklam suplementów diety?
Konstanty Radziwiłł, minister zdrowia (fot. PTWP)

Cytowana przez dziennik Milena Kruszewska, rzecznik resortu, podkreśla, że na trzeba sprawdzić, czy reklamy suplementów nie wprowadzają konsumentów w błąd, co do właściwości produktów. Wkrótce w MZ ma powstać specjalny zespół, który się tym zajmie. 

Nieoficjalnie mówi się m.in. o ograniczeniu liczby reklam suplementów diety, a także wysokich karach dla podmiotów, które nie przestrzegają przepisów.

Więcej czytaj w środowym wydaniu Pulsu Biznesu. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Ministerstwo Zdrowia RSS ALERT    /    suplementy diety RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • Stanisław Komosa 2016-04-20 09:21:43
    To potrzebna praca , ale co z reklamą piwa,które prowadzi do miękkiego wejścia w uzależnienia od alkoholu młodzieży i społeczeństwa. Ale czy nie powinno się jednocześnie zająć wprowadzeniem reklamy prozdrowotnej-diety warzywno-owocowej połączonej z aktywnością fizyczną i rekreacją??
  • dfeoirj 2016-04-20 09:25:03
    I bardzo dobrze. Dopinguje tym zmianom. Suplementy psują zdrowie całych pokoleń, reklamy robią krzywdę nieświadomym ludziom...

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.228.143.13
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.