Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Będą ograniczenia reklam suplementów diety?

  • Autor: Puls Biznesu
  • Data: 20-04-2016, 08:25
Będą ograniczenia reklam suplementów diety?
Konstanty Radziwiłł, minister zdrowia (fot. PTWP)

Ministerstwo zdrowia opowiada się za zmianami na rynku suplementów diety i leków OTC. Na początek chce wprowadzić zmiany w obszarze reklamy - podaje Puls Biznesu.

Cytowana przez dziennik Milena Kruszewska, rzecznik resortu, podkreśla, że na trzeba sprawdzić, czy reklamy suplementów nie wprowadzają konsumentów w błąd, co do właściwości produktów. Wkrótce w MZ ma powstać specjalny zespół, który się tym zajmie. 

Nieoficjalnie mówi się m.in. o ograniczeniu liczby reklam suplementów diety, a także wysokich karach dla podmiotów, które nie przestrzegają przepisów.

Więcej czytaj w środowym wydaniu Pulsu Biznesu. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • dfeoirj 20-04-2016, 09:25:
I bardzo dobrze. Dopinguje tym zmianom. Suplementy psują zdrowie całych pokoleń, reklamy robią krzywdę nieświadomym ludziom...
  • Stanisław Komosa 20-04-2016, 09:21:
To potrzebna praca , ale co z reklamą piwa,które prowadzi do miękkiego wejścia w uzależnienia od alkoholu młodzieży i społeczeństwa.
Ale czy nie powinno się jednocześnie zająć wprowadzeniem reklamy prozdrowotnej-diety warzywno-owocowej połączonej z aktywnością fizyczną i rekreacją??

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH