Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Będzie wojna o pierwsze miejsce wśród internetowych delikatesów

  • Autor: Puls Biznesu
  • Data: 03-07-2009, 08:40
Będzie wojna o pierwsze miejsce wśród internetowych delikatesów

Frisco.pl Sobbiesława Zasady planuje ekspansję. Na jego drodze stanie m.in. Alma24.pl z grupy Jerzego Mazgaja - zauważa Puls Biznesu.

W tym roku frisco.pl zamierza zwiększyć sprzedaż z 7 do 15-20 mln zł. Od 2010 r. planuje rozszerzyć obszar działalności, wejść do Krakowa, Katowic, Wrocławia i Poznania - informuje Puls Biznesu.

Największymi konkurentami Frisco.pl są obecnie internetowe sklepy sieci E.Leclerc, Piotr i Paweł oraz Alma.

- Naszym celem jest zarządzanie największym sklepem internetowym  z branży spożywczej zarówno pod względem przychodów, jak i zasięgu - mówi Pulsowi Biznesu Stanisław Krzaklewski, dyrektor delikatesów internetowych Alma24.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 133) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH