Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Bezmięsny.pl: Mocno rozwijamy kanały dystrybucji naszych produktów

Jako marka Bezmięsny w 2019 roku przeszedł ogromną zmianę. Zmieniła się nazwa - Bezmięsny Mięsny zastąpił Bezmięsny, aby była łatwiejsza do zapamiętania przez klienta, a także bardziej podkreślała charakter naszych wyrobów. Wraz ze zmianą nazwy nastąpiła zmiana logo, a także etykiet – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Igor Sadurski, współwłaściciel firmy Bezmięsny.

Bezmięsny.pl: Mocno rozwijamy kanały dystrybucji naszych produktów
Igor Sadurski i Rafał Czech, właściciele e-sklepu bezmiesny.pl. Fot. materiały prasowe

Firma Bezmięsny produkuje wegańskie produkty o wyglądzie i smaku wędlin, które sprzedaje w swoim sklepie internetowym bezmiesny.pl oraz w wybranych sklepach stacjonarnych i restauracjach.

Rok 2019 to dla firmy czas wielu zmian. – Wszystkie nasze produkty otrzymały zupełnie nową szatę graficzną, która ma przyciągać wzrok klienta, gdy ten patrzy na półkę sklepową – etykiety są żywe, kolorowe, opatrzone dodatkowo postaciami (każdy produkt ma swoją postać), które mają nie tylko walor estetyczny, ale także praktyczny, gdyż pomagają klientowi zidentyfikować produkt na półce. Etykiety zostały wzbogacone o dodatkowe informacje, które starają się przekonać klienta do zakupu – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Igor Sadurski, współwłaściciel bezmiesny.pl.

Wraz ze zmianą szaty graficznej zmieniła się forma opakowań. – Wszystko po to, aby były one przygotowane do sprzedaży na półkach sklepów – tłumaczy właściciel.

Rok 2019 to dla firmy bezmiesmy.pl rok dystrybucji, rozszerzania kanałów sprzedaży o sieci handlowe. – Negocjujemy z jedną z największych sieci handlowych w Polsce, a także z jednym z liderów sprzedaży żywności online, ale też rozmawiamy o współpracy z mniejszymi punktami. Plan jest prosty – szeroka dystrybucja i pojawienie się w jak największej liczbie miejsc tak, aby produkty z logiem Bezmięsny były dostępnie dosłownie wszędzie – mówi Igor Sadurski.

Dodaje, że zmiany przyniosły planowany rezultat. – Od początku roku notujemy około czterokrotny wzrost sprzedaży zarówno w naszym sklepie online, jak i w sklepach, które mają nasze produkty w swojej ofercie – opowiada.

Marka "Bezmięsny Mięsny" – obecnie o zmienionej nazwie "Bezmięsny" – od czerwca 2016 r. sprzedaje internetowo i jednocześnie produkuje wegańskie produkty o wyglądzie i smaku wędlin, takie jak wegańskie szynki, boczek, parówki, kebab, peperoni, kiełbaski wiejskie i ziołowe oraz żeberka. Początek rozwoju firmy to akcja crowdfundingowa, dzięki której udało się zebrać pierwszych 1500 zamówień o wartości około 150 tys. złotych. Od tamtej pory firma poszerzyła moce produkcyjne do kilkunastu ton miesięcznie, zwiększyła asortyment, a także rozpoczęła współpracę z restauracjami oraz sklepami w całej Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Igor Sadurski RSS ALERT    /    Rafał Czech RSS ALERT    /    bezmiesny.pl RSS ALERT    /    e-handel RSS ALERT    /    produkty wegańskie RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    e-sklepy RSS ALERT    /    e-grocery RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Damian 2019-03-20 09:01:34
    Widać że chłopy właśnie takie niedożywione. No ale jak bez mięsa można...przydałoby się im trochę najlepszej wołowinki!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.172.150.239
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.