Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Bezmięsny: W 2020 roku stawiamy na rozwój dystrybucji i ekologię

Firma Bezmięsny kontynuuje intensywny rozwój. W ostatnich miesiącach znacząco poszerzyliśmy dystrybucję produktów – mówią serwisowi portalspozywczy.pl Igor Sadurski i Rafał Czech, właściciele marki Bezmięsny.

Bezmięsny: W 2020 roku stawiamy na rozwój dystrybucji i ekologię
Igor Sadurski i Rafał Czech, właściciele marki Bezmięsny. Fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 21-01-2020, 12:45

- Produkty marki Bezmięsny w drugiej połowie 2019 roku pojawiły się w hipermarketach Auchan, wybranych sklepach sieci E.Leclerc, delikatesach Organic Farma Zdrowia i supermarkecie online Frisco.pl. Nieustannie poszerzana jest też dystrybucja w lokalnych sklepach z żywnością wegetariańską, ekologiczną, a także delikatesach i sklepach mięsnych w całej Polsce – mówią serwisowi portalspozywczy.pl Igor Sadurski i Rafał Czech, właściciele marki Bezmięsny.

- Przed Świętami Bożego Narodzenia do oferty wprowadzono nowe produkty: Bezmięsny Sos Boloński, będący gotową do spożycia bazą do dań obiadowych, a także dwa smaki Bezmięsnych Kiełbasek, których receptura oparta jest na białku grochu: Wiejskie i Białe. Nowości, podobnie jak reszta produktów firmy, cechują się wysoką zawartością białka (nawet ponad 27 g w 100 g produktu) i błonnika. Nie zawierają konserwantów, sztucznych barwników ani cholesterolu - dodają.

Jakie plany ma firma na 2020 rok? - Bezmięsny stawia na trzy główne kierunki rozwoju: rozbudowywanie oferty, stałe zwiększanie dystrybucji i ekologia. Wiemy już, że w pierwszej połowie tego roku firma przedstawi przynajmniej cztery nowe produkty. Być może produkty pojawią się na półkach kolejnych ogólnopolskich sieci spożywczych - mówią właściciele marki.

- Największym wyzwaniem, jakie Bezmięsny stawia przed sobą w tym roku, jest wypracowanie nowoczesnej polityki ekologicznej i CSR. Problem ochrony środowiska jest dla nas bardzo istotny i zamierzamy wprowadzić wiele ulepszeń w tym zakresie w nadchodzących miesiącach - podsumowują Igor Sadurski i Rafał Czech.

Firma Bezmięsny rozpoczęła działalność w połowie 2016 roku jako startup założony przez Igora Sadurskiego i Rafała Czecha. Przez trzy lata działalności marka ugruntowała się na rodzimym rynku roślinnych alternatyw dla mięsa. W międzyczasie rozwijała ofertę, ulepszała produkty i pracowała nad dystrybucją w sklepach w całej Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Bezmięsny RSS ALERT    /    Igor Sadurski RSS ALERT    /    Rafał Czech RSS ALERT    /    produkty wegańskie RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.234.245.121
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
iii

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.