Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Bezmiesnymiesny.pl planuje wejść ze swoimi produktami do sieci handlowych

E-sklep bezmiesnymiesny.pl sprzedaje produkty wegańskie, które wyglądem i smakiem przypominają wędliny i jednocześnie sam je produkuje. Igor Sadurski i Rafał Czech, właściciele sklepu internetowego, myślą o wejściu ze swoimi produktami w dystrybucję do sieci handlowych oraz mniejszych sklepów specjalistycznych.

Bezmiesnymiesny.pl planuje wejść ze swoimi produktami do sieci handlowych
Igor Sadurski i Rafał Czech, właściciele e-sklepu bezmiesnymiesny.pl. Fot. materiały prasowe

Przez rok działalności Igor Sadurski i Rafał Czech, właściciele e-sklepu bezmięsnymięsny.pl mieli wielokrotnie propozycje, aby ze swoimi produktami wyjść poza sklep internetowy.

– Aby nasze produkty znalazły się w klasycznej dystrybucji, muszą być przygotowane pod półkę sklepową oraz posiadać dłuższy termin ważności. Wymaga to od nas opracowania ścieżki przygotowawczej. Nasza strategia zakłada rozwój naszego biznesu w tę stronę. Chcemy iść w skalę, chcemy się do tego przymierzyć – tłumaczą właściciele e-sklepu w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl

Myślą o przyszłej współpracy z mniejszymi sklepami, ale też i z sieciami handlowymi. Zauważają, że w Lidlu i w Kauflandzie jest duża oferta produktów wege. W Biedronce też.

– Duże sieci spostrzegły, że to jest ogromny rynek.  Lidl ma raz na jakiś czas swoje bezmięsne wędliny, chociaż one są akurat z białkiem kurzym, więc nie są wegańskie. Nie zamierzamy w przyszłości współpracować tylko z mniejszymi specjalistycznymi sklepami, chociaż to może być jedna z faz naszego rozwoju biznesowego - mówią Igor Sadurski i Rafał Czech.

Dodają, że muszą się również nauczyć współpracy B2B. – W mikroskali współpracujemy obecnie z rynkiem gastronomicznym. Zaopatrujemy kilka restauracji w nasze produkty i dzięki temu uczymy się – tłumaczą.

Cały tekst w strefie premium:

Bezmiesnymiesny.pl, czyli jak powstał polski wegański e-sklep?

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Rafał Czech RSS ALERT    /    Igor Sadurski RSS ALERT    /    bezmiesnymiesny.pl RSS ALERT    /    e-sklepy RSS ALERT    /    e-sklepy spożywcze RSS ALERT    /    e-handel RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT    /    produkty wegańskie RSS ALERT

KOMENTARZE (5)

  • Alba 2017-09-03 09:09:28
    Trochę mnie dziwi, po co wegetarianie czy weganie usiłują swoje produkty upodabniać do tych mięsnych? Jesli mięsa nie jedzą, to dlaczego coś im musi przypominać kiełbasę, szynkę, czy cokolwiek takiego. Powinna ich ta forma raczej odstręczać. Wymyślcie formę i nazwę, która nie kojarzy się z mięsem, która będzie w swoim przekazie tak jednoznaczna dla wegan, jak dla mięsożerców np. kiełbasa!
  • Olka 2017-09-03 19:13:55
    Dlatego, że dużo ludzi rezygnuje z mięsa nie dlatego, że go nie lubi, ale dlatego, że nie chce krzywdzic zwierząt. Dalej mają prawo lubić smak mięsa i szukać produktów przypominających je. Nazwy takie jak szynka, kotlet, kiełbasa mówią więcej o tym co przypomina dany produkt niż np \"mieszanka seitanowo sojowa z dodatkiem dymu wedzarniczego\". Nie rozumiem dlaczego tak wielu ludzi ma z tym problem. Nie chcesz, nie kupuj, ale pozwól jeść zgodnie ze swoimi przekonaniami.
  • BlueMoon 2017-09-06 23:14:57
    Do Alba - naprawdę przeszkadza ci nazewnictwo ??? Może skup się na czymś bardziej ważnym, np. na tym ile cierpienia musiał znieść twój jutrzejszy obiad...... brak słów na takie bezsensowne czepialstwo .... Życzę dużo miłości i szczęścia w życiu, może jeśli tego zaznasz otworzysz oczy na prawdziwe problemy .....
  • artmetic ekonsulting 2017-11-08 03:38:59
    Strony dla ecommerce na zlecenie: artmetic.pl
  • China 2017-11-21 20:06:10
    Jest dokładnie tak jak pisze Olka. Ja przestałam (wreszcie) jeść mięso, chociaż, do groma, uwielbiam je! I bardzo mi brakuje tego smaku. Ale moja wola życia etycznego w miarę moich możliwości jest silniejsza. Dlatego własnie zamawiam pakiet z bezmiesnymiesny i mam nadzieję, ze naprawdę udało im się znacznie zbliżyć do haniebnych oryginałów. Ironia losu pewna...

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.212.239.56
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.