Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

BGŻ BNP Paribas na XFRSiH: Konsument staje się coraz bardziej wygodny

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 06-11-2017, 10:54
BGŻ BNP Paribas na XFRSiH: Konsument staje się coraz bardziej wygodny
Bartosz Urbaniak, członek zarządu Banku BGŻ BNP Paribas fot. BGŻ BNP Pariba

Jednym z trendów widocznych ostatnio na rynku jest to, że konsument staje się coraz bardziej wygodny i sposobem dotarcia do niego jest sprawna logistyka – mówił Bartosz Urbaniak, członek zarządu Banku BGŻ BNP Paribas, podczas sesji inauguracyjnej X Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

- Obecnie konsument jest bardzo leniwy i wygodny. Czy produkt będzie wyprodukowany przez robota, czy przez chińskiego taniego pracownika, czy droższego polskiego czy jeszcze droższego niemieckiego nie ma znaczenia. Ważne jest to, czy firma przez logistykę będzie w stanie dotrzeć do konsumenta w taki sposób, by to było dla niego wygodne – mówił Bartosz Urbaniak.

Dodał, że drugim ciekawym trendem jest tworzenie wyznawców marki. – Produkt sam w sobie może nie mieć dużego znaczenia, ale jest budowana grupa wyznawców tej marki - zauważył.

Zdaniem Bartosza Urbaniaka, dużo lepszy jest obecnie poziom przygotowania polskich przedsiębiorców do realizowania założonej strategii rozwoju.

- To inna galaktyka w porównaniu z tym co było dwadzieścia lat temu. Teraz przedsiębiorcy bardzo dokładnie wsłuchują się w konsumenta, w tym zagranicznego. Jeśli chodzi o koncepcje biznesowe pod koniec lat 90-tych, to wówczas nikt się nie przejmował tym, by spełnić oczekiwania konsumentów – mówił Bartosz Urbaniak.

Wystąpieniami ministra Jacka Boguckiego oraz prezesa UOKiK Marka Niechciała rozpoczęła się debata inaugurująca jubileuszową X edycję Forum Rynku Spożywczego i Handlu. Dwudniowa impreza organizowana przez redakcje serwisów portalspozywczy.pl oraz dlahandlu.pl odbywa się w hotelu Sheraton w Warszawie.

W programie Forum przewidziano 17 dyskusji panelowych o zróżnicowanej tematyce, obejmującej m.in. takie zagadnienia jak: branża HoReCa jako partner dla producentów FMCG, digitalizacja handlu, innowacje i technologie a sprzedaż FMCG, nowe style zakupowe, rynek wobec nowych trendów kulinarnych i prozdrowotnych, rola trendsetterów i social media w kształtowaniu postaw konsumenckich, start-upy w branży spożywczej i handlowej.  

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 786) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH